اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فقط 20 هزار واحد صنفی مرتبط با موادغذایی در مشهد فعالیت می‌کنند/ نگران متصدیان واحدهای صنفی و کارگران هستیم

رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به اینکه مشهد دارای 120 هزار واحد صنفی است، گفت: حدود 20 هزار واحد صنفی مرتبط با مواد غذایی در مشهد فعالیت می‌کنند و مابقی باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

فقط 20 هزار واحد صنفی مرتبط با موادغذایی در مشهد فعالیت می‌کنند/ نگران متصدیان واحدهای صنفی و کارگران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رئیس اتاق اصناف مشهد در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه همه دستگاه‌ها برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا پای کار آمده‌اند، طبیعتا اصناف هم مراجعات زیادی دارند، در بازار حضور دارند و به دنبال این هستند نقش خود را در این حوزه ایفا کنند.

محمود بنانژاد با اشاره به اینکه صنوف غیر ضروری به جز صنوفی که ارائه خدمات به مردم می‌دهند، تعطیل خواهد بود، افزود: مصوبه استان این است که کلیه صنوف غیر ضروری به جز صنوف تامین کننده مواد غذایی تعطیل باشند، در این راستا با همکاری نیروی انتظامی برخوردها از امروز شروع شده است و اگر واحدی نسبت به تذکرات تمکین نکند، پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مشهد دارای 120 هزار واحد صنفی است، خاطرنشان کرد: حدود 20 هزار واحد صنفی مرتبط با مواد غذایی در مشهد فعالیت می‌کنند و مابقی باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

رئیس اتاق اصناف مشهد تصریح کرد: در بحث برخورد با واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و بدون پروانه، تفاوتی وجود ندارد و این امر در قانون نظام صنفی پیش‌بینی شده است، با این وجود اول به همه واحدهای صنفی توصیه‌ می‌کنیم با تعطیلی واحدهای صنوف خود به ما کمک کنند.

بنانژاد تاکید کرد: نگران متصدیان واحدهای صنفی و کارگران این واحدها هستیم، هرچند برخی از فروشگاه‌ها به ما اعلام می‌کنند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، اما بسیاری در معرض شیوع ویروس قرار دارند و به واسطه درگیری با کسب و کار از شرایط ایمنی و بهداشتی غافل می‌شوند.

انتهای پیام/ 70058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول