اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در زهکلوت

بیمارستان صحرایی شهید فاطمی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران در منطقه سیل زده زهکلوت جنوب کرمان راه‌اندازی شد.

افتتاح بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در زهکلوت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان صحرایی شهید فاطمی سپاه نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: امیدواریم این بیمارستان منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فلسفه اصلی وجودی آن یک مثلث با سه ضلع مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن است؛ ضلع مردمی بودن سپاه با آن دو ضلع رسالت سپاه را تکمیل می کند.

 

وی تصریح کرد: سپاه، نهادی برگرفته از مکتب وحی، عاشورا، امامین انقلاب و موسس آن هم بنیانگذار نظامی است که فخر اولیا و انبیای الهی است و انقلابی و مکتبی بودنش در وجود شهید مجاهد سردار سلیمانی به ریز و دقیق مشاهده می‌کنیم او به عنوان یک پاسدار واقعی انقلاب اسلامی، پاسدار واقعی ملت ایران و امامین انقلاب بود.

معروفی بیان داشت: در بحث مردم‌داری، بسیج ضلع مردمی بودن به این است که ما مردم را ولی‌نعمت و خط قرمز خود می‌دانیم و قطعا ما برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم  چراکه خدمت به مردم جزء رسالت و وظیفه ماست.

وی ادامه داد: ما در اجرای خدمت به مردم آتش به اختیار هستیم و آن‌چه نیاز داشته باشیم از فرمانده کل درخواست می‌کنیم ماموریت ما در این است که تکیه‌گاه مردم شویم و مردم احساس آرامش کنند در هر عرصه‌ای که مردم نیاز به کمک داشته باشند خدمت می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ابراز داشت:  سپاه یک نهاد انقلابی انعطاف‌پذیر است در یک زمانی دفاع، یک زمان عملیات سخت نظامی، یک زمان حوزه امنیتی و یک زمان سیل است که اقتضای مدیریت سیل، سپاه همه امکانات را وارد مدیریت سیل و همچنین در زمان زلزله و اکنون کرونا همه سپاه با تمام توان در کنار بقیه مسئولان قرار می‌گیرد.

 

معروفی خاطرنشان کرد: در زمان سیل سردار مطهری در جنوب مستقر شد تأکید کردیم در خدمات‌دهی به مردم طوری عمل نکنیم که مردم از ما تشکر کنند اگر با اخلاص و اعتقاد کاری برای مردم انجام می‌دهیم توفیق الهی بدانیم که بتوانیم به مردم و مسلمانان خدمت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: 54 کارگاه ماسک در استان توسط سپاه دایر شده و سه کارگاه لباس بیمارستان هم توسط سپاه برقرار شده است، 250 گروه در استان کرمان کار جهادی و مردمی ضد عفونی انجام می‌دهند که اقتضای نیاز است و این نکته‌ای است که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که تحریم را تبدیل به فرصت می‌کنیم.

معروفی گفت: باید نگاه‌مان به خودمان باشد ما توانمند و قدرتمند هستیم ظرفیت ما خیلی زیاد است اگر نگاه‌مان به خودمان باشد خودمان کشورمان را جمع می‌کنیم.

وی افزود: این بیمارستان صحرایی که برای مردم زهلکوت دایر شد اولویت‌مان در این بیمارستان مردم زهکلوت است، کسانی که درگیر آب شدند تا بتوانیم بیماری مردم را کم کنیم و فرماندار و مسئولان تدبیری کنند که مردم سیل‌زده این منطقه را به این مرکز منتقل کنیم که خدمت بگیرند.

معروفی عنوان داشت: 27 نفر کادر پزشکی و درمانی در این بیمارستان که همه بچه‌های نیروی دریایی سپاه هستند، خدمت می‌کنند و بیمارستان دارای اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه کامل و 20 تخت است که پزشک عمومی خواهر و برادر و پزشک متخصص خواهر و برادر  در آن حضور دارند و تا زمانی که نیاز باشد مردم مراجعه کنند این بیمارستان پابرجا خواهد بود و شبانه‌روزی خدمات‌دهی انجام می‌شود.

انتهای پیام/80016/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول