اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع بیش از یک‌هزار بسته ارزاق بین نیازمندان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: یک‌هزار و ۶۶ بسته ارزاق در قالب اجرای طرح آستان مهربانی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

توزیع بیش از یک‌هزار بسته ارزاق بین نیازمندان سمنان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف واقفان خیراندیش کمک به هم‌نوع و رفع بخشی از نیازهای افراد و معضلات اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به فرا رسیدن سال نو، در ایام پایانی سال ۹۸، اجرای برنامه آستان مهربانی در دستور کار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: بر این اساس به همت کارکنان ادارات اوقاف شهرستان‌ها، هیأت‌ امنا و اعضای مراکز افق بقاع متبرکه استان سمنان با استفاده از منابع موقوفات منطبق و کمک‌های خیران، یک‌هزار و ۶۶ بسته شامل ارزاق و پوشاک تهیه و پیش از تحویل سال نو بین نیازمندان اطراف بقعه توزیع شد.

تدینی عنوان کرد: علاوه بر بسته‌های ارزاق، ۶ هزار و ۳۰۰ بسته شامل اقلام بهداشتی نیز تهیه و بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است.

وی ادامه داد: ارزش بسته‌های ارزاق و پک‌های بهداشتی توزیع شده در قالب اجرای برنامه آستان مهربانی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال است که با همت هیأت‌ امنا و اعضای مراکز افق بقاع متبرکه استان سمنان تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ضمن تأکید بر ادارات تابعه و  هیأت‌ امنای بقاع متبرکه در خصوص ضدعفونی مداوم و مستمر بقاع متبرکه، محدودیت در زمان بازگشایی اماکن اعمال شده بود که در حال حاضر به‌منظور قطع زنجیره انتقال و جلوگیری از تجمع افراد در مراکز عمومی، بقاع متبرکه استان سمنان تا اطلاع ثانوی بسته است.

تدینی تأکید کرد: لازم است همه ما با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه و جلوگیری از خروج بی‌مورد از منزل به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از جامعه پزشکی و کادر درمان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش این قشر زحمت‌کش که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و اجرای دستورات پزشکی و ماندن در خانه توسط آحاد جامعه، به‌زودی کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول