اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف 154 کیلو تریاک از 2 دستگاه خودرو پراید

فرمانده انتظامی استان از کشف 154 کیلو ماده مخدر تریاک از 2 دستگاه خودرو پراید در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و تهران خبر داد.

کشف 154 کیلو تریاک از 2 دستگاه خودرو پراید

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج،گفت: پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی متمرکز بر روی عناصر فعال در امر خرید و فروش مواد مخدرمحرز شد که اعضای یک خانواده در شهرستان "شهریار" اقدام به تهیه مواد مخدر از استان های شرقی کشور کرده و آن ها را در بین مشتریان خود در استان های "تهران" و "البرز" توزیع می‌کنند.

 وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب استان تهران اعلام شد و اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به شهریار اعزام و طی یک عملیات مشترک به محل مورد نظر اعزام و موفق به دستگیری 3 نفر در این رابطه شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی از متهمان، مشخص شد که مواد مخدر در 2 دستگاه خودرو پراید که در پارکینگ های جداگانه پارک شده، جاسازی شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: ماموران به محل پارکینگ ها اعزام و در بازرسی از خودروها در مجموع مقدار 154 کیلو تریاک که در صندوق عقب هر دو خودرو جاسازی شده بود، کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده همراه با مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول