اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشدید سختگیری برای تردد در زنجان/ جریمه 500 هزار تومانی برای خودروهای غیربومی

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به تشدید سختگیری در ترددهای شهری گفت: در صورت تصویب، خودروهای غیر بومی 500 هزار تومان جریمه می‌شوند.

تشدید سختگیری برای تردد در زنجان/ جریمه 500 هزار تومانی برای خودروهای غیربومی

رضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بازدید میدانی از اجرای طرح ممنوعیت فعالیت صنوف در سطح شهرستان انجام شد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برخورد با اصناف متخلف در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: پلمب واحد‌های صنفی بی توجه به ممنوعیت فعالیت در دستور کار قرار دارد و طبق قانون برای افرادی که سلامت مردم را به خاطر بیندازند مجازاتی از جمله یک سال حبس پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: برای کنترل و جلوگیری از فعالیت اصناف از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهد شد.

عسگری تا ساعاتی دیگر تردد خودروهای غیر بومی  به شهرها و ورودی‌های آن ممنوع خواهد شد، بیان کرد: افراد غیر بومی که اکنون در شهرها هستند اجازه خروج خواهند داشت.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه برای کنترل تردد خودروهای غیر بومی و یا افراد غیر زنجانی در صورت تصویب جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: از ظرفیت قانونی برای مقابله با شیوع بیماری استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طرح ابلاغی مجموعه از اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرها نیز در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: محدودیت در مراکز تفرجگاهی انجام خواهد رسید.

عسگری تاکید کرد: محدودیت تردد و سختگیری بیشتری در زمینه تردد در درون شهر انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه عموم مردم توصیه‌های بهداشتی انجام شده را رعایت می‌کنند، ادامه داد: با اقلیت مردم که موارد را رعایت نکند برخورد خواهد شد چرا که اطلاع‌رسانی انجام شده و از این پس عدم رعایت موارد بهداشتی بدون دلیل موجه نوعی اقدام مجرمانه است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول