اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جلسه هم‌اندیشی مدافعان سلامت شهرستان کیار برگزار شد

اولین جلسه هم‌اندیشی مسؤولان شهرستان کیار در سال جدید در راستای ارائه خدمت بهتر به مردم با هدف وحدت و همدلی تا عبور از بحران کرونا برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی مدافعان سلامت شهرستان کیار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام زمانی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدافعان سلامت شهرستان کیار ضمن تبریک سال نو گفت: تامین اقلام مورد نیاز جهت ضدعفونی، رعایت توصیه‌های بهداشتی و استمرار در خدمت‌رسانی به مردم بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: پوشش رسانه‌ای این برنامه‌های ارزشمند مدنظر قرار بگیرد..

شهردار شهر دستنا در ادامه جلسه هم‌اندیشی مدافعان سلامت شهرستان کیار گفت: کارگاه تولید ماسک، گندزدایی معابر، توزیع بسته‌های بهداشتی با کمک مردم، غربالگری و کنترل ترددها، حذف مراسمات عمومی و صرف هزینه برای امور خیریه بهداشت و سلامت مردم از جمله اقدامات انجام شده در این شهر است.

مظفری ضمن تشکر از مسؤولان شهرستان کیار در مبارزه با کرونا ویروس خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری جهت ارتقای خدمت به شهروندان اعلام آمادگی کرده و همکاری بین شوراها و مسؤولان شهرستان برای کمک‌های بیشتر در این زمینه لازم است.

همچنین نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی استان در پایان با تاکید بر کنترل مبادی ورودی شهرستان از شهروندان خواست تا با مامورین بهداشتی و امنیتی همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول