اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۷۹۸/ شهید حسن خوش‌اقبال: همه عمر در راه خدا قدم بردارید

شهیدحسن خوش اقبال در وصیت‌نامه خود آورده است: ای امت ایران همه عمر در راه خدا قدم بردارید و فرمان امام خمینى را گوش کنید.

۷۹۸/ شهید حسن خوش‌اقبال: همه عمر در راه خدا قدم بردارید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسن خوش‌اقبال:

بسم الله الرحمن الرحیم
الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئک هم الفائزون

درود فراوان به رهبر انقلاب امام خمینى که با رهبرى پیامبرگونه‌اش امت مسلمان ایران را به سوى حق و پیروزى و اسلام هدایت فرمود و امیدى به دل‌هاى غمگین مستضعفین جهان داد. امید است در پرتو الطاف الهى امام عزیزمان به آرزوى قلبى خویش برسیم، درود به روان پاک شهیدان گلگون‌کفن اسلام.

اکنون اسلام به تمامى در مقابل کفر واقع شده و دفاع یک امر واجبى است بر همه کس، خداوندا تو خود آگاهى که چرا به جبهه آمده‌ام راهى را که انتخاب کرده‌ام جهاد در راه خدا و اسلام است، ولى نمى‌دانم تا چه حد موفق و فائز هستم. خدایا یارى کن تا در این جنگ همراه دیگر برادران به پیروزى برسیم و ملت‌ها را از زیر یوغ  شیطان بزرگ آمریکا نجات بدهیم.

بازماندگان عزیزم هدف من از این هجرت به جبهه‌هاى جنوب کشور جهاد در راه خداست که  اگر کشته شدم شهید راه حق هستم و شما را وصیت مى‌کنم که همه عمر در راه خدا باشید و فرمان امام خمینى را گوش کنید.

همسر خوبم، فرزندانم را آنچنان تربیت کن که ادامه‌دهندگان راه پدرشان باشند. 

پدر و مادر گرامیم، مبادا که براى شهیدتان گریه کنید شما باید خوشحال باشید که فرزندتان شهید راه حق شده و برادران و خواهرانم افتخار کنید که برادر شما شهید شده است.

از همه دوستان و آشنایان بخواهید که مرا حلال کنند. در خاتمه از خداوند مى‌خواهم که شما را در راه حق یارى فرمایید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول