اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت مددجویان تحت حمایت این نهاد کارگاه تولید ماسک در مرکز نیکوکاری ابوالفضل کمیته امداد این استان راه اندازی شد.

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع)  کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، روحیه همبستگی و همدلی بین گروههای مختلف مردمی و مددجویان این نهاد برای یاری رساندن به مردم نیازمند شکل گرفته است.

مبشری  با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط مددجویان این نهاد، گفت: این کارگاه با مدیریت مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) واحد مشارکت های مردمی کمیته امداد منطقه دو یاسوج به منظور تولید ماسک برای کمک به نیازمندان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: 11 نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه مشغول کار هستند که روزانه دو هزار عدد ماسک تولید و توزیع می کنند.

مبشری اظهار کرد: 500 عدد از ماسک های تولیدی روزانه این کارگاه در مناطق روستایی و محروم به صورت رایگان بین نیازمندان توزیع و مابقی نیز به قیمت مناسب بین سایر اقشار جامعه به فروش می رسد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: از آنجا که این روزها در مبارزه با ویروس کرونا، کمبود ماسک در استان مشاهده می شود، این نهاد با همکاری مددجویان درصدد کمک به هم نوعان به خصوص نیازمندان است.

انتهای پیام/2571

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول