اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اقلام بهداشتی در داروخانه‌های زنجان پایش می‌شود

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: اقلام بهداشتی در داروخانه‌های زنجان توسط بسیج پایش می‌شود.

اقلام بهداشتی در داروخانه‌های زنجان پایش می‌شود

محمد علی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اقدامات بسیج دانشجویی در چند بخش مختلف انجام شده است.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه تهیه و توزیع ۲ هزار بسته مواد بهداشتی در حاشیه شهر زنجان انجام شده است، عنوان کرد: دانشجویان بسیجی با مشارکت بخش‌های دیگر اقدام به ضدعفونی معابر شهر زنجان کردند.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ بسته غذایی در شب عید برای خانواده‌های ساکن در حاشیه شهر توزیع شده است، تصریح کرد: این اقدام در راستای حمایت معیشتی از این گروه‌ها انجام شده است.

نصیری با اشاره به راه‌اندازی پویش در «خانه می‌مانیم» توسط بسیج دانشجویی بیان کرد: این پویش در دو بخش تبلیغ میدانی در سطح شهر و فضای مجازی ‌انجام شده است.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان همچنین از پایش اقلام بهداشتی موجود در داروخانه‌های زنجان خبر داد و گفت: این ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پایش اقلام توسط قرارگاه‌ احمدی روشن به صورت مستمر و هر چند روز یک بار انجام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول