اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افزایش توزیع کودشیمیایی در اسفراین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسفراین از افزایش ۶۰ درصدی توزیع کود شیمیایی در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش توزیع کودشیمیایی در اسفراین

فائزه تاج‌آبادی در مصاحبه با خبرنگار فارس در اسفراین بابیان اینکه تا این تاریخ خرید و توزیع کود شیمیایی نسبت به سال گذشته در این شهرستان، ۶۰ درصد افزایش‌یافته، اظهار کرد: متأسفانه به دلیل شایعات رواج یافته بین کشاورزان مبنی بر عدم وجود کود، همه کشاورزان به یک‌باره در اسفندماه به مراکز توزیع کود مراجعه کردند که همین افزایش تقاضا باعث ایجاد مشکلاتی در صدور حواله و توزیع کود شد و علیرغم توزیع کود بیش از  سال گذشته، کماکان شایعات نبود کود و تجمع همه‌روزه کشاورزان در مدیریت جهاد کشاورزی استمرار دارد.

وی گفت: باوجود تأکیدات زیاد مسئولین در عدم تجمع، متأسفانه کشاورزان به این توصیه‌ها عمل‌نکرده‌اند و با تجمع در مدیریت جهاد و مراکز توزیع کود،  ضمن ایجاد زحمت برای خود، زمینه شیوع حداکثری کرونا را نیز فراهم می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسفراین از کشاورزان خواست تا قبل از اینکه نوبت دریافت کود، که به‌صورت تلفنی به کشاورزان اعلام می‌شود، به اداره مراجعه نکنند.

وی تأکید کرد: کود شیمیایی موجود بوده و ۲۰۰ تن نیز از سایر استان‌ها تأمین و در حال ارسال به این شهرستان است و در این هفته توزیع ادامه خواهد یافت.

تاج‌آبادی خاطرنشان کرد: حضور و تجمع کشاورزان، به‌هیچ‌عنوان توزیع کود را تسریع نخواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول