اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حجم ورودی مسافران به دماوند سه برابر جمعیت این شهرستان است

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: در این مدت کوتاه سه برابر جمعیت شهرستان دماوند وارد شهرستان شدند که این موضوع تهدید بسیار بزرگی برای مردم است.

حجم ورودی مسافران به دماوند سه برابر جمعیت این شهرستان است

مهدی حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند در خصوص انسداد ورودی‌ها شهرستان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که از سوی وزارت کشور به کلیه استان‌ها و فرمانداری‌ها ابلاغ شده است مقرر شد از ساعت ۲۴ روز هفتم فروردین ۹۹ تمام محورهای ورودی و خروجی به شهرستان دماوند مسدود شود.

وی افزود: در این کار بزرگ نیروی انتظامی، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و بسیاری از دستگاه‌های خدماتی مشارکت دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: این طرح فقط برای سلامت بیشتر مردم طراحی شده است و امیدواریم بتوانیم فواصل اجتماعی مدنظر را ایجاد کنیم تا با کمک هم این ویروس را شکست دهیم.

حیدری بیان کرد: سه راهی مهرآباد یکی از ورودی‌های حساس دماوند است و مسافران زیادی از شهر تهران و شهرستان‌های تهران از این نقطه وارد شهرستان دماوند می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این مدت کوتاه سه برابر جمعیت شهرستان دماوند وارد شهر دماوند شدند که این موضوع تهدید بسیار بزرگی برای مردم این شهرستان است که ورود و عبور مسافران از شهرستان دماوند می‌تواند انتقال دهنده ویروس کرونا باشد. 

سرپرست فرمانداری دماوند درخصوص شرایط ورود با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: فقط افرادی می‌توانند به شهرستان دماوند تردد داشته که سکونت دائمی و بومی آن منطقه باشند و از پذیرفتن دیگر افراد معذوریم.

حیدری خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان زمان ابلاغیه اجرا می‌شود و به فضل الهی با شکست کرونا پذیرای تمام مسافران و گردشگران به شهر دماوند خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/م/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول