اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خدمات مورد نیاز مددجویان بوشهر به شکل غیرحضوری انجام می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تا عادی شدن شرایط، این نهاد سعی می‌کند در قالب بسته‌های مختلف، خدمات مورد نیاز مددجویان را به اشکال غیر حضوری ارائه کند.

خدمات مورد نیاز مددجویان بوشهر به شکل غیرحضوری انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تنش‌های روانی و اضطراب ناشی از پیامدهای این ویروس، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در شرایط ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: در این راستا و از یازدهم اسفندماه سال گذشته تا کنون، مشاورین شاغل در ادارات این نهاد در سراسر استان اقدام به برقراری تماس‌های تلفنی با مددجویان کرده و ضمن ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی، آخرین تکنیک‌های مقابله با این ویروس منحوس را به جامعه هدف آموزش داده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به این که سلامت جسمی و روانی افراد جامعه در اولویت کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد قرار دارد، به لحاظ رعایت نمودن نکات ایمنی و بهداشتی کلیه فعالیت‌های گروهی و حضوری مددجویان حذف شده است.

لطفی ادامه داد: البته این به معنای تعطیلی خدمات این نهاد نیست و سعی ما این بوده که در قالب‌های مختلف و بدون حضور فیزیکی مددجویان، خدمات مورد نیاز آنها از جمله پرداخت‌های مالی به حساب مددجویان انجام شود.

وی عنوان کرد: هم اینک بخشی از فعالیت همکاران ما در اقصی نقاط استان متناسب با نیازهای سازمان و مردم و هم راستای با سیاست های ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر به شکل دورکاری انجام و  بخش محدودی از همکاران نیز در ادارات این نهاد مشغول به خدمت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: تا عادی شدن شرایط، این نهاد سعی می‌کند در قالب بسته‌های مختلف، خدمات مورد نیاز مددجویان را به اشکال غیر حضوری ارائه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول