اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مرغ تازه در میادین به زیر 10 هزار تومان رسید

مرغ تازه در میادین میوه و تره بار به پایین‌ترین قیمت خود در 16 ماه گذشته یعنی از آذر 97 تا به امروز رسید.

مرغ تازه در میادین به زیر 10 هزار تومان رسید

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در حال حاضر قیمت مرغ کامل تازه در میادین میوه و تره بار در بسته‌بندی کیسه نایلونی، هر کیلوگرم 9970 تومان و مرغ کامل تازه در بسته‌بندی بشقابی، هر کیلوگرم 10 هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین قیمت اجزا و قطعات مرغ نیز در میادین میوه و تره بار، کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است و در حال حاضر، هر کیلوگرم ران مرغ 16400 و سینه مرغ 18 هزار تومان عرضه می‌شود، ضمن اینکه هر کیلوگرم جوجه کباب با استخوان 18 هزار تومان و جوجه کباب بی استخوان 23700 تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ 24700 تومان، ساق مرغ 19500 تومان و مغز ران 19100 تومان در میادین میوه و تره بار، نرخ‌گذاری شده و هر کیلوگرم بال کبابی به قیمت 15300 تومان و بازوی کبابی 14600 تومان به شهروندان عرضه می‌شود.

این در حالی است که به دلیل رعایت ملاحظات پیشگیرانه بهداشتی، در واحدهای عرضه گوشت مرغ میادین میوه و تره بار، مرغ به صورت کامل در کیسه نایلونی یا بسته‌بندی بشقابی ارائه می‌شود و خُرد کردن آن ممنوع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول