اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشارکت مردم لازمه موفقیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است

معاون سیاسی امنیتی کردستان گفت: مشارکت مردم مهم‌ترین مولفه و لازمه موفقیت در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.

مشارکت مردم لازمه موفقیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش‌اقبال ظهر امروز در نشست معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با استانداران که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان کردستان بومی‌سازی و دستور عمل‌های لازم به دستگاه‌های مختلف استان داده شده است.

وی تصریح کرد: نحوه عملکرد و میزان تاثیرگذاری اجرای این طرح به جد روزانه پیگیری می‌شود و در این راستا از ظرفیت‌های مختلف استفاده شده است.

خوش‌اقبال خاطرنشان کرد: مشارکت اجتماعی در عملیاتی کردن اجرای این طرح با توجه به اینکه 540 مورد سمن ثبت شده در استان داریم بسیار خوب بوده و در این راستا از توان سمن‌ها، احزاب و رسانه‌ها به نحو احسن به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر مردم استفاده شده است.

معاون سیاسی امنیتی کردستان در ادامه از مشارکت و همراهی مردم در بحث مبارزه با کرونا و قطع زنجیره این ویروس تقدیر کرد و گفت: در مجموع همراهی مردم بسیار خوب است البته در این میان هستند افرادی که بی‌توجه به اهمیت موضوع هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی را جدی نمی‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ظرف این دو روزه با توجه به اجرای طرح وروردی و خروجی شهر کنترل می‌شود و به هیچ وجه افرادی که از خارج از استان بخواهند وارد شوند اجازه نمی‌دهیم.

معاون سیاسی امنیتی کردستان افزود: اگر افراد غیربومی هم در درون شهرها باشند از طریق کمربندی‌ها به خارج از شهرها هدایت می‌شوند.

خوش‌اقبال تصریح کرد: در رابطه با بوستان‌ها و پارک‌ها هم افرادی که در سطح شهر نکات بهداشتی را رعایت نکنند مجبور به برخورد قاطع و قوی‌تر هستیم.

وی گفت: به کسانی که چارچوب‌هایی که در طرح دیده شده را رعایت نمی‌کنند هشدار می‌دهیم که اولویت امروز ما سلامت مردم است اگر رعایت نکند براساس چارچوب و قوانین تعریف شده با آنها برخورد خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی کردستان عنوان کرد: توقع ما این است که در این دو هفته که در طرح پیش بینی شده مردم همراهی کنند همراهی و مشارکت مردم در کنار تلاش دستگاه‌های متولی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند توام باشد در اجرای طرح موفق خواهیم بود.

خوش‌اقبال تصریح کرد: هر روز از طرح می‌گذرد با شدت عمل بیشتری با کسانی که چارچوب تعیین شده را رعایت نکنند برخورد خواهیم کرد.

وی در مورد تمهیدات در نظر گرفته برای 13 فروردین هم گفت: در 13 بدر در اماکن تفریحی، پارک‌ها و غیره محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

وی افزود: مخلاف تفریح و نشاط مردم و رفتن آنها به دامن طبیعت نیستیم، مشکل زمانی ایجاد می‌شود که در بیرون هم دور هم جمع می‌شوند اولویت مردم ماندن در خانه باشد و اگر بیرون می‌روند تنها خانواده خودشان باشد.

انتهای پیام/2330/71

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول