اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدام جهادی «آنتی کرونایی» دانشجویان بسیجی در زندان یاسوج+تصاویر

اقدام جهادی «آنتی کرونایی» دانشجویان بسیجی این بار شامل حال زندانیان شد.

اقدام جهادی «آنتی کرونایی» دانشجویان بسیجی در زندان یاسوج+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج با شیوع بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیج دانشجویی در همان ابتدای امر با تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا  و در ذیل آن با تشکیل کارگروه‌های تولید محتوا، عملیات میدانی متشکل از تیم های تولید ماسک استاندارد چندبار مصرف و ضدعفونی اماکن و معابر، کارگروه کارگروه مطالبه گری، کارگروه رسانه و کارگروه خیریه و تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی اقدام به سازماندهی دانشجویان و علاقه مند برای مقابله با کرونا کرد.

دانشجویان جهادگر دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از پیشتازان تشکیل گروه های جهادی برای رفع آلودگی  و ضدعفونی کردن اماکن، معابر شهری، کوچه ها و محله ها و پیاده روها بود.

گروه های جهادی بسیج دانشجویی در حال حاضر در شهرهای دهدشت، گچساران و یاسوج به صورت شبانه روزی در حال مقابله با کرونا هستند.

با توجه به دغدغه بالای جامعه نسبت محیط زندان، مراکز ندامتگاهی و نگرانی هایی که خانواده آنان داشتند، دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی با حضور در زندان مرکزی یاسوج اقدام به ضدعفونی کامل این زندان کردند که با استقبال زندانیان و کادر این مرکز روبه رو شد.

لازم به ذکر است با تمهیدات دیده شده از طرف مدیرکل زندان های استان، این مراکز به صورت روزانه برای مقابله با بیماری کرونا ضدعفونی و استریل می شود.

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول