اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تشدید و محدودیت با اعمال قانون برای خودرو غیربومی /۹۸درصد شهروندان غربالگری شده‌اند

فرماندار شهرستان اهر از غربالگری ۹۸ درصد شهروندان این شهرستان در رابطه با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

تشدید و محدودیت با اعمال قانون برای خودرو غیربومی /۹۸درصد شهروندان غربالگری شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، زاهد محمودی امروز در بازدید از مبادی ورودی اهر از کنترل تمام ورودی و خروجی‌های شهرستان اهر به شهرهای کلیبر، تبریز، ورزقان و مشکین شهر با همراهی نیروی انتظامی، هلال احمر و راهداری خبر داد و اظهار داشت: با تشدید محدودیت عبور و مرور  با رانندگان خودروهای متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: همه اماکن، مراکز تجاری، پاساژها و صنوف غیرضرور با همکاری بازاریان و اصناف و ادارات مرتبط تعطیل شده و اگر در این مورد برخی اصناف در تعطیلی اماکن خود همکاری نکنند، پلمب می‌شوند.

محمودی افزود: هیچ کمبودی در عرضه مایحتاج ضروری نداریم و مراکز عرضه ارزاق عمومی از این تعطیلی مستثنی بوده و در خدمت شهروندان هستند.

این مقام مسوول، به کارگاه‌های تولید ماسک و ضدعفونی کننده نیز اشاره کرد و ادامه داد: با  آغاز شیوع کرونا در سطح شهر کارگاه‌های متعددی در این خصوص در روزهای اخیر با همکاری ادارات و نهادها فعالیت خود را با تمام ظرفیت  آغاز کرده‌اند که امیدواریم کمبود این اقلام مرتفع و مشکلی در عرضه این موارد پیش نیاید.

محمودی با یاد آوری اینکه با تشکیل اکیپ‌های بازرسی متشکل از ادارات ذی‌ربط این بازرسان در سطح شهر فعال شده و بر روند توزیع و تولید و عرضه اقلام موردنیاز مردم نظارت دارند و با متخلفان برخورد جدی می‌شود، متذکر شد: خوشبختانه در روزهای اخیر با اجرای طرح فاصله اجتماعی و تشدید کنترل‌ها و اعمال قانون تردد خودروها در داخل و خارج شهر به‌شدت کاهش یافته است. 

وی با اشاره به وضعیت  پیش آمده و اضطراری در شیوع بیماری کرونا از شهروندان خواست، با تدبیر مناسب خانواده‌ها را تشویق و ترغیب کنند که تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس در خانه‌هایشان بمانند.

محمودی  اذعان داشت: با وجود باز بودن ادارات سعی شده کارکنان ادارات با شیف‌بندی و با کمترین تعداد در ادارات حضور داشته باشند و در این خصوص ادارات خدمات‌رسان از این مستثنی و این عزیزان به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان هستند.

رئیس ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد: بیش از ۹۸درصد شهروندان با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و بسیج غربالگری شده است که این امر نشان از تلاش مضاعف خادمان سلامت در مبارزه با این بیماری هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول