اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طرح فاصله‌گذاری در 57 نقطه گلستان اجرایی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اجرای طرح فاصله‌گذاری در سراسر استان خبر داد و گفت: طرح فاصله‌گذاری در 57 نقطه گلستان اجرایی شد.

طرح فاصله‌گذاری در 57 نقطه گلستان اجرایی شد

عبدالرضا چراغعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به منظور کنترل رفت و آمد مسافران غیربومی به استان گلستان طرح فاصله‌گذاری در 57 نقطه گلستان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه مردم به مسافرت نروند، تصریح کرد: طی دو روز گذشته 57 نقطه ورودی در 14 شهرستان استان گلستان به طور کامل کنترل می‌کنیم و مردم در این روزهای کرونایی به مسافرت نروند.

*مانع ورود مسافران غیربومی به گلستان می‌شویم

چراغعلی از اجرای طرح فاصله‌گذاری در گلستان خبر داد و ابراز کرد: امروز آخرین رصد را با همکاری فرمانداران در سراسر استان گلستان انجام دادیم و مانع ورود تمامی مسافران غیربومی که قصد ورود به استان گلستان را دارند، می‌شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مصمم هستیم طرح جداسازی اجتماعی را در سراسر استان گلستان اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند، اظهار کرد: شهروندان گلستانی همچنان در خانه‌هایشان بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند تا ویروس کووید19 از استان نابود شود.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول