اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بی‌توجهی به توصیه‌های پلیس در اسلامشهر حادثه آفرید/ دستگیری قاتل و سارقان با ۵۳ تلفن‌همراه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به حادثه قتل یک متصدی واحد موبایل فروشی در اسلامشهر طی یک هماهنگی از قبل انجام شده در واحد صنفی علی‌رغم ممنوعیت اعلام شده فعالیت صنوف برای مبارزه با کرونا، از دستگیری قاتل و سارقان این حادثه خبر داد.

بی‌توجهی به توصیه‌های پلیس در اسلامشهر حادثه آفرید/ دستگیری قاتل و سارقان با ۵۳ تلفن‌همراه

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره به حادثه قتل متصدی واحد تلفن همراه فروشی در اسلامشهر اظهار داشت: ممنوعیت فعالیت اغلب واحدهای صنفی، از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و ابلاغ این مصوبه از سوی اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران به کلیه صنوف مشمول مصوبه فوق ابلاغ شده است.

وی افزود: علی‌رغم موارد مذکور مالک یک واحد صنفی فعال در حوزه تلفن همراه واقع در خیابان کاشانی شهرستان اسلامشهر، بدون توجه به ابلاغیه صادره و طی یک هماهنگی از قبل بعمل آمده با سه نفر از به اصطلاح فعالان در این حوزه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز جمعه به منظور انجام معامله وارد مغازه شد.

معاون اجتماعی غرب استان تهران ادامه داد: صاحب واحد صنفی با هدف عدم اطلاع یافتن مسؤولان از فعالیت این واحد، کرکره مغازه را پایین می‌کشد و شروع به مذاکره برای انجام معامله می‌کند که ظاهراً هدف اصلی عوامل مرتکب جرم از ابتدا معامله نبوده بلکه با هدف کلاهبرداری از صاحب مغازه وی را به محل کسب کشانده بودند.

سرهنگ سرپناه خاطرنشان کرد: پس از دقایقی از انجام مذاکره، فردی از آن‌ها با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از نوع چاقو، مالک مغازه را تهدید به در اختیار گذاشتن تمام گوشی‌های تلفن همراه مغازه می‌کند که پس از مقاومت مالک پس از وارد کردن دو ضربه به گردنش، وی را به قتل رسانده و تعداد ۵۳ دستگاه گوشی تلفن همراه را به سرقت می‌برند.

وی یادآور شد: این افراد پس از ارتکاب جرم به محض خروج از مغازه به قصد فرار در کمتر از ۱۰ دقیقه پس از اطلاع پلیس از حادثه صورت گرفته، شناسایی و دستگیر شده و به جرم خود اعتراف می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در خاتمه تصریح کرد: پلیس به کلیه واحدهای صنفی و نیز آحاد شهروندان توصیه می‌کند ضمن اجرای دقیق کلیه مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به هنجارشکنی اجتماعی و برهم زننده نظم و امنیت را به شماره آشنای ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ش/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول