اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وزش نسیم رضوی در بیمارستان‌های مازندران + تصاویر

طنین‌انداز شدن رایحه نسیم رضوی، هم پای با خادمیاران مجاهدت بی‌شائبه و شبانه‌روزی مدافعان سلامت را دوچندان می‌کند، آنها نیز همانند بیماران خود را لحظاتی زائر صحن و سرای حرم مطهر دیدند.

وزش نسیم رضوی در بیمارستان‌های مازندران + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در اولین روز از اجرای طرح نسیم مهر رضوی استان مازندران، ۷۰۰ پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته نبات و نمک تبرکی حرم مطهر، در بین بیماران کرونایی و پزشکان و پرستاران این مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان‌ها توزیع شد. 

این کاروان مهر رضوی با هدف تجلیل و قدردانی از پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت و عیادت از بیماران درگیر با ویروس کرونا و همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت به دو بیمارستان امام خمینی و ولایت مرکز استان مازندران رفته و با ذکر صلوات و صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی توسط ذاکر اهل بیت دل‌ها را روانه پنجره فولاد کردند.

در نخستین روز از جاری شدن نسیم مهر رضوی در مازندران، خادمیاران رضوی کانون مرکزی شهرستان ساری با حضور در بیمارستان های امام خمینی (ره) و ولایت ساری، ضمن قدر دانی از مجاهدت‌ها و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر پزشکان و پرستاران، ضمن دل‌جویی و ابراز هم دردی با بیماران درگیر با ویروس کرونا، شفای عاجل آنان را از خداوند متعال خواستار شدند.

جالب است بدانید که در روزهای آینده ۸۰۰ پرس غذای تبرکی گرم در بیمارستان‌های درگیر با کرونا شهرستان‌های بابل و قائم‌شهر و ‌‌‌‌‌‌‌‌هزار بسته تبرکی و پکیج فرهنگی در بیمارستان‌های دیگر شهرهای استان که درگیر با کرونا هستند در روزهای آتی توزیع می‌شود.

در طنین‌انداز شدن رایحه طرح نسیم رضوی، خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران هم پای با خادمیاران سایر استان‌ها، مجاهدت بی‌شائبه و شبانه‌روزی مدافعان سلامت را ارج نهاده و از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت تجلیل به عمل می‌آورند. 

به گزارش فارس؛ حضور خادمیاران رضوی و توسل به امام رئوف و ذکر مصیبت دل‌ها را آنچنان هوایی کرد که اشک را بر چشمان جاری ساخت و دست‌ها را به سوی آسمان را برای شفای بیماران بالا برد و دل‌ها را محکم‌ و استوار بر پنجره فولاد گره زد که گویا هم‌اکنون زائر صحن و سرای حرم مطهرند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول