اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز حرکتی جهادی با رمز «حاج قاسم»/ تولید روزانه ۶۰۰ ماسک در محله رودباری‌ها + فیلم و عکس

روزانه ۶۰۰ عدد ماسک در کارگاهی با نام شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام جعفرصادق(ع) محله رودباری‌های بندرلنگه تولید می‌شود.

آغاز حرکتی جهادی با رمز «حاج قاسم»/ تولید روزانه ۶۰۰ ماسک در محله رودباری‌ها + فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، امروز پیر و جوان، زن و مرد، جهادی‌وار پای به میدان عمل گذاشته‌اند تا نقشی را در جبهه جنگ با ویروس منحوس کرونا ایفا کنند و این حرکت جهادی در بندرلنگه پررنگ‌تر از دیگر نقاط استان هرمزگان است چراکه در این ‌شهر بندری سه کارگاه تولید ماسک به‌همت مردم و بسیجیان سلحشور این شهر راه‌اندازی شده است.

یکی از این کارگاه‌های تولید ماسک با هدایت امام جماعت مسجد و جمعی از اهالی محله رودباری‌ها در حسینیه امام جعفرصادق(ع) مدت یازده روز است که راه‌اندازی شده است.

 

 

محله رودباری‌ها یکی از قدیمی‌ترین محلات بندرلنگه است که پنج شهید والامقام و تعدادی آزاده و جانباز نیز تقدیم این نظام مقدس نموده است و می‌توان گفت؛ بیشترین رزمنده نیز از این محله در قالب تیپ ذوالفقار لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

 

 

 رزمندگان این محله نام حاج قاسم سلیمانی که فرمانده آنها در آن دوران نیز بوده را هرگز فراموش نمی‌کنند و این کارگاه تولید ماسک را نیز به نام این سپهبد شهید نام‌گذاری کرده‌اند و ناگفته نماند که اجداد اهالی این محله از قدیم‌الایام از جنوب استان کرمان به این شهر مهاجرت کرده‌اند و این محله را به‌وجود آورده‌اند و اهالی این محله خود را هم‌استانی و همشهری سردار سلیمانی می‌دانند که مدالی  پرافتخار برای آنهاست.

 

 

حدود ۳۳ نفر از خواهران جهادی این محله در دو شیفت کاری بدون مزد و منت و با روحیه جهادی صبح و عصر در این کارگاه، روزانه حدود ۶۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند و شب‌هنگام نیز برادران بسیجی ماسک‌های بسته‌بندی شده را بین خانواده‌ها در این محله توزیع می‌کنند تا به نوعی در پیشگیری از این ویروس نقشی داشته باشند.

انتهای پیام/88028/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول