اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در خاش

رئیس اداره صمت خاش گفت: ۲۳ واحد صنفی از مراکز غیرضروری با هدف جلوگیری و مقابله با گسترش کرونا ویروس که به توصیه های لازم توجه نکرده بودند در شهر خاش پلمب شد.

پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف در خاش

مهدی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: طبق دستورالعمل های اجرایی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گشت های مشترک کارشناسان اداره صمت ،مرکز بهداشت ،اماکن عمومی و اتاق اصناف روزانه طی دو شیفت انجام می‌شود.

وی افزود: طی این گشت های مشترک تعداد ۲۳ واحد صنفی از مراکز غیرضروری با هدف جلوگیری و مقابله با گسترش کرونا ویروس که به توصیه های لازم توجه نکرده بودند در شهر خاش پلمب شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این واحدهای متخلف شامل کفش فروشی، بزازی،گیمنت ،خرازی، پوشاک فروشگاه فرش بودند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت خاش یاد آور شد: اکثریت اصناف و بازاریان مراکز غیرضروری خاش در عمل به توصیه و تاکیدات ستاد مبارزه با ویروس کرونا جهت پیشگیری،کنترل و مقابله با این بحران ملی از دو هفته گذشته نسبت به تعطیلی واحد‌های صنفی خود اقدام کرده اند.

وی تاکید کرد: مردم در صورت مواجهه با فعالیت اصناف غیرضروری موارد را از طریق ستاد خبری سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به شماره تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

 اسماعیلی تصریح کرد: در صورت  فعالیت اصناف و مراکز غیرضروری قطعا با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول