اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تراکتور 2 شانس قهرمانی را از دست می‌دهد

در صورت تعطیلی مسابقات فوتبال کشور تیم تراکتور 2 شانس قهرمانی را از دست می‌دهد.

تراکتور 2 شانس قهرمانی را از دست می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، انتشار ویروس کرونا سبب شده است که کلیه مسابقات ورزشی کشور و در کنار آن مسابقات فوتبالی تعطیل بوده و حتی تمرینات تیم‌ها‌ نیز در سال جدید برگزار نشود.

یکی از احتمالات مطرح شده، اتمام مسابقات لیگ فوتبال بوده و اینکه قهرمان مشخص شود و یا مسابقات بدون اعلام قهرمان تعطیل گردد، بحث‌هایی در محافل ورزشی شنیده می‌شود.

تیم تراکتور هر چند در 10 امتیاز از تیم اول جدول فاصله دارد، اما با تو‌جه به 9 هفته باقیمانده از مسابقات لیگ برتر ‌نمی‌توان ادعا کرد این اختلاف امتیازی قابل جبران نیست.

تیم لیورپول انگلیس که با اختلاف فاحش در صدر جدول لیگ برتر این کشور قرار داد در 5 بازی آخر خود 4 شکست را متحمل شد که یکی با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم قعرنشین جدول بود.

این بهترین مثال می‌تواند باشد که تیم‌های صدرنشین همیشه برابر حریفان خود برتری نداشته و احتمال دارد نتایج این تیم‌ها در مقاطعی از زمان شیب نزولی گیرد.

علاوه‌بر لیگ برتر، تیم تراکتور در جام حذفی هم بین 4 تیم قرار دارد و مدعی قهرمانی این مسابقات است و حتی شانس میزبانی در مرحله نیمه نهایی را دارد و می‌تواند با حمایت تماشاگرانش به دیدار فینال راه یابد.

در واقع تعطیلی مسابقات فوتبال می‌تواند 2 شانس قهرمانی را از تراکتور پیش گیرد و تیم پرسپولیس هم با وجود اینکه خود را به جمع 4 تیم پایانی این مسابقات رسانده است، اما رقبای سرسختی همانند تراکتور، سپاهان یا استقلال را پیش رو دارد و در جام حذفی برتری نسبت به رقبایش برخوردار نیست.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول