اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ناآرامی در زندان شیراز بدون تلفات پایان یافت / تکذیب فرار زندانیان

استاندار فارس گفت: ناآرامی در زندان عادل‌آباد با ورود به‌موقع نیروهای انتظامی و امنیتی بدون تلفات پایان یافت و فرار زندانیان نیز کذب است.

ناآرامی در زندان شیراز بدون تلفات پایان یافت / تکذیب فرار زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عنایت‌الله رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ناآرامی‌های شب گذشته در زندان عادل آباد، اظهار داشت: با توجه به گزارش برخی تحرکات در روزهای پایانی سال و روزهای آغازین سال برای چنین اتفاقی آماده بودیم و تمهیدات لازم انجام شده بود.

استاندار فارس گفت: عده‌ای از درگیری ایجاد شده بین چند زندانی قصد سوءاستفاده داشتند که با ورود به موقع موفق به اجرای نقشه خود نشدند و ناآرامی‌ها بدون هیچ‌گونه تلفات و آسیب جانی به حافظان امنیت و نیز زندانیان به پایان رسید.

وی با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری شورای تامین استان با حضور نیروهای عمل‌کننده عضو این شورا یادآور شد: بیشتر زندانیان، زندان مرکزی شیراز دارای جرائم خشن و محکومیت‌های سنگین هستند که امکان بهره‌گیری از تسهیلات را ندارند.

رحیمی با اشاره به اقتدار و درایت نیروی‌های حافظ نظم و امنیت در کنترل چنین اتفاقاتی، متذکر شد: نیروی های حافظ نظم و امنیت اجازه هیچ‌گونه ناامنی را به افرادی که قصد اقدامات ضدامنیتی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم دارند، نخواهند داد.

گفتنی است، شب گذشته در فضای مجازی خبر از آشوب و ناآرامی در زندان مرکزی شیراز و فرار تعدادی از زندانیان این زندان منتشر شد که فرار این افراد از سوی استاندار فارس  تکذیب شد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول