اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کمک ۴۰۰ میلیون تومانی هوانیروز ارتش به مراکز درمانی فومن

نماینده فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان با اشاره به فراهم آوردن تجهیزات لازم شهرستان فومن توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید یک دستگاه دی سی شوک و تجهیز پانسیون پزشکان و تعدادی از مرکز بهداشتی درمانی این شهرستان داده‌شده است.

کمک ۴۰۰ میلیون تومانی هوانیروز ارتش به مراکز درمانی فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، سرهنگ رحمانی امروز حاشیه بازدید از وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی تا آخرین توان برای شکست کرونا در کشور تلاش می‌کند، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی دارای امکانات درمانی بسیار خوبی ازجمله آمادگی برای فراهم آوردن بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف کشور را داشته و از هیچ تلاشی برای شکست کرونا در کشور دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به فراهم آوردن تجهیزات لازم شهرستان فومت توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار ماسک، دستکش، گان پزشکی، مواد ضدعفونی و تب‌سنج توسط فرمانده نیروی زمینی و‌ فرمانده هوانیروز ارتش به شهرستان فومن اهدا شد.

نماینده فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان با اذعان به اینکه ارتش مبلغی قابل‌توجه به برای تجهیز بخش درمانی فومن به این شهرستان اختصاص داده‌شده است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بیمارستان ماسوله برای خرید دستگاه شوک، مبلغ دو میلیارد تومان به برای تجهیز بیمارستان ماکلوان و ۵۰ میلیون تومان در دو مرحله برای تجهیز اورژانس شهری و روستایی اعتبار داده‌شده است.

فرماندار شهرستان فومن در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به ضدعفونی معابر عمومی در شهرستان فومن اظهار کرد: در صورت مساعدت هوا و عدم بارندگی در ۷۲ ساعت آینده معابر عمومی در شهرهای فومن، ماسوله و ماکلوان و همچنین ۱۴۶ روستا توسط ارتش ضدعفونی می‌شود.

محمدرضا محسنی با بیان اینکه از روز اول شیوع کرونا در گیلان کادر درمانی فومن با همه امکانات جنگ کرونا رفتند گفت: به‌محض شیوع کرونا در استان گیلان و شهرستان فومن جلسات پی‌درپی و متعددی برای کنترل کرونا در این شهرستان انجام‌شده و کاردرمانی شهرستان از سوی تلاشی برای کمک به کنترل این ویروس و بیماران کرونایی دریغ نکردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول