اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تداوم طرح نسیم مهر رضوی در استان مرکزی

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی از تداوم طرح نسیم مهر رضوی در استان خبر داد.

تداوم طرح نسیم مهر رضوی در استان  مرکزی

بخشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به منظور حمایت معنوی و روحی از مدافعین سلامت در جبهه مقابله با ویروس کرونا با طراحی بنیاد کرامت امام رضا (ع) مقرر شد خادمیاران افتخاری امام رضا علیه السلام که در کانون های خادم یاری مراکز استان ها و شهرستان های کشور سازماندهی شده اند،  با اهدای تبرکات ارسالی از آستان قدس رضوی و طبخ و توزیع غذای تبرکی، در راستای تقویت روحیه عزیزان جامعه پزشکی و تقویت امید در بیماران کرونائی نقش ایفا کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام معنوی در اراک  با برنامه ریزی دقیق و اخذ آمار و ارقام  از دانشگاه علوم پزشکی شروع شد و با عنایت خداوند متعال به اجرا درآمد و در چند مرحله جامعه ای  از سربازان خط مقدم  مقابله با کرونا را تحت حمایت و پوشش قرار داد.
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی ادامه داد: قبل از شروع کار بسته های تبرکی شامل (نبات، نمک،گلاب و حرز امام رضا(ع)) به همراه نمک متبرک به منظور استفاده در غذای تبرکی از طریق بنیاد کرامت رضوی به اراک ارسال شد و در مرحله اول اجرا در روز عید سعید مبعث انجام پذیرفت و کل بیماران و کادر درمانی، اداری وخدماتی بیمارستان آیت الله خوانساری و دو بخش بیمارستان ولی عصر(عج) که بیماران کرونائی را بستری کرده اند با ۸۰۰ پرس غذای تبرکی و تبرکات ارسالی پذیرایی شدند.

بخشی گفت: به مناسبت میلاد امام حسین(ع) نیز مابقی کادر درمان بیمارستان های ولی عصر و آیت الله خوانساری که در مرحله قبل در شیفت کاری نبودند، مدافعین سلامت در پایگاه های اورژانس  و عرصه بهداشت و درمان و گروه های جهادی فعال در شهر زیر پوشش طرح نسیم مهر رضوی قرار می گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول