اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پرداخت مطالبات حوزه بهداشت سال‌های ۹۳ و ۹۴/ احداث بیمارستان صحرایی با جدیت در حال پیگیری است

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان از پرداخت مطالبات بهداشت و درمان مربوط به دو سال ۹۳ و ۹۴ و جدیت در احداث بیمارستان صحرایی در سایت لاکان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

پرداخت مطالبات حوزه بهداشت سال‌های ۹۳ و ۹۴/ احداث بیمارستان صحرایی با جدیت در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین قربانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا امروز به ریاست استاندار برای ادامه پیگیری‌ها برای مقابله با کرونا با حضور مسؤولان مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: تأکید بر اجرای مصوبات از دستورات دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا است.

وی از شیب نزولی ابتلا به کرونا در گیلان خبر داد و افزود: این نتیجه حاصل رعایت و توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی بوده است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه نگران موج دوم شیوع کرونا در گیلان هستیم، افزود: بالا رفتن پیک ابتلا به کرونا پس از تعطیلات بزرگ‌ترین دغدغه و نگرانی ماست.

قربانی تأمین نیازمندی‌های پیشگیری در بخش خصوصی، نیازهای عامه مردم و التهاب بازار را از دیگر دستورات دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در گیلان عنوان کرد و گفت: پیگیری بیمارستان صحرایی در سایت لاکان از دیگر موضوعات پرداخته‌شده در جلسه امروز بود.

وی با بیان اینکه گیلان از اولین استان‌ها در پیگیری و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی برای مقابله با ویروس کرونا بوده است، تصریح کرد: بیمارستان صحرایی به‌منظور پشتیبانی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در استان پیش‌بینی‌شده و مراحل راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در سایت لاکان با جدیت در حال اجرا است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با اشاره به پرداخت مطالبات حوزه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: مطالبات حوزه بهداشت و درمان از سال‌های ۹۳ و ۹۴ را به صفر رساندیم و همچنین مطالبات بیمه‌ای بخش خصوصی و دولتی نیز تا پایان شهریور ۹۸ پرداخت شد.

قربانی با تأکید بر پرداخت شدن مطالبات بیمه آتیه سازان و دی در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: مطالبات بیمه آتیه سازان و دی بر اساس قول رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تا پایان شهریور ۹۸ برای بخش خصوصی و دولتی به‌زودی صفر خواهد شد.

وی با اشاره به ضعف در زیرساخت‌های درمانی استان و تأکید بر تبدیل تهدید به فرصت در شرایط فعلی افزود: بیمارستان رازی که در طول ۴۰ سال پس از انقلاب دارای هشت تخت آی سی یو بود با اختصاص ۳۰ تخت جدید به ۳۸ تخت رسید.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در پایان از تأمین هشت دستگاه سی‌تی‌اسکن و ۱۱ دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان‌های استان خبر داد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول