اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع بیش از 16 هزار ماسک در بین محرومین و نیازمندان

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا کنون بیش از 16 هزار ماسک با تلاش جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در بین محرومین و نیازمندان توزیع شده است.

توزیع بیش از 16 هزار ماسک در بین محرومین و نیازمندان

میرزایی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با تلاش جوانان و داوطلبان هلال احمر استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان تا امروز ۱۱ فروردین ماه ۱۶ هزار و ۳۰۵ عدد ماسک در بین محرومین و نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر تولید و توزیع ماسک توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر ایلام تاکنون ۱۱ هزار و ۷۴۰ جفت دستکش و یک هزار و ۹۱۰ بطری محلول ضد عفونی کننده در بین محرومین و نیازمندان توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان ایلام تا کنون ۱۴ هزار و ۴۶۴ لیتر ضدعفونی در سطح معابر و مکان‌های عمومی توسط نیروهای هلال احمر در سطح استان انجام شده است.

 

انتهای پیام/9807

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول