اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ساخت بیمارستان در پیشوا باید تعیین تکلیف شود/ مردم از وجود نقاهتگاه نگران نباشند

امام جمعه شهرستان پیشوا با بیان این که ساخت بیمارستان پیشوا باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود گفت: مردم پیشوا از وجود نقاهتگاه در این شهر هیچ نگرانی نداشته باشند این مکان در خارج از شهر قرار دارد.

ساخت بیمارستان در پیشوا باید تعیین تکلیف شود/ مردم از وجود نقاهتگاه نگران نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان با حضور آقامیری مدیر دانشگاه های آزاد استان تهران اظهار کرد: هرکسی در این شهرستان از مجموعه مدیریتی پیشوا گرفته تا سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و شبکه بهداشت به اندازه توان خود با این ویروس منحوس در حال مبارزه هستند.

وی افزود:همه پای کار آمدند انصافا مسوولین وزارت بهداشت مشغول جهاد هستند کسانی که در بیمارستان ها در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به عدم نگرانی مردم پیشوا با توجه به وجود نقاهتگاه در این شهرستان عنوان کرد: از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی تشکر می کنیم این فضا و امکانات را در اختیار مردم قرار دادند اما تعدادی از مردم پیشوا از وجود تعداد بالای ورود بیماران کرونایی به این شهرستان نگرانی داشتند.

وی ادامه داد: که باید به مردم اطمینان دهیم که هیچ مشکلی برای آنها به وجود نمی آید این مکان کاملا محصور است و از فضای مسکونی شهر فاصله دارد و بیمارانی که بعد از مرخص شدن از بیمارستان فقط برای گذراندن دوره نقاهت به این مکان منتقل می شونداین سالن و تشکیلات باید شکل می گرفت حالا در پیشوا نبود در شهرهای دیگر باید ایجاد می شد.

امام جمعه پیشوا با بیان این که در حال حاضر نبود بیمارستان در پیشوا حس می شود تصریح کرد:با توجه به این بیماری و جمعیت گسترده و و این که بیمارستان های ورامین و قرچک و پاکدشت با توجه به جمعیت گسترده در جنوب شرق جوابگو نیست.

باقری در پایان با اشاره به اعلام آمادگی مسوولان پیشوا در ساخت بیمارستان خاطرنشان کرد:انتظار است که ساخت بیمارستان پیشوا تعیین تکلیف شود یا دانشگاه بسازد یا واگذار کند اگر نیاز به ورود مسوولان شهرستان است ما اعلام آمادگی می کنیم مجموعه این شهرستان آمادگی لازم را دارد که سهم خود را برای ساخت بیمارستان به کار گیرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول