اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کاهش ۴۸ درصدی ترددهای جاده‌ای در کرمانشاه/ طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در 31 نقطه استاندر حال اجراست

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از زمان آغاز طرح ویژه نوروزی تاکنون شاهد کاهش 48 درصدی ترددهای جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

کاهش ۴۸ درصدی ترددهای جاده‌ای در کرمانشاه/ طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در 31 نقطه استاندر حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد حیدری اظهار داشت: از زمان آغاز طرح ویژه نوروزی چهار نفر در جاده‌های استان کرمانشاه بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 13 نفر بوده است 69 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته 78 نفر در سوانح جاده‌ای مصدوم که نسبت به سال قبل که 137 نفر بودند 43 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین با اشاره به کاهش 20 درصدی سوانح خسارتی، گفت: در حالی که سال گذشته 127 فقره تصادف به وقوع پیوست امسال این رقم به 102 فقره رسید.

 وی همچنین از کاهش 30 درصدی مجموع سوانح  فوتی، جرحی و خسارتی در نوروز 99 نسبت به سال 98 خبر داد.

وی تصریح کرد: محور کرمانشاه- کامیاران با 27 فقره تصادف، محور کرمانشاه- اسلام آبادغرب با 26 فقره و کرمانشاه - صحنه با 20 فقره تصادف بیشترین سوانح جاده‌ای را از 27 اسفند تا 10 فروردین به خود اختصاص دادند.

این مقام انتظامی همچنین با اشاره به اجرای طرح فاصله ‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی، گفت: این طرح در 31 نقطه استان و با حضور پلیس، فرمانداری و ثبت احوال در حال اجراست.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول