اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اتصال 678 مدرسه چهارمحال و بختیاری به اینترنت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح اتصال مدارس استان به اینترنت گفت: این طرح در حال حاضر در ۶۷۸ آموزشگاه استان اجرا می‌شود.

اتصال 678 مدرسه چهارمحال و بختیاری به اینترنت

مرتضی بلالی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از طرح کشوری ۴ برابر شدن سرعت اینترنت ثابت ADSL خبر داد و گفت: این طرح از استان‌های تهران و قم آغاز شده است و به ترتیب در سایر استان‌ها شروع خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاوه بر این انجام این طرح در  راستای دستیابی هرچه سریع‌تر مردم به اینترنت ثابت در شرایط فعلی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده از اینترنت در کشور به واسطه آموزش‌های مجازی افزایش یافته است، افزود: با توجه به هدیه ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان به مودم‌های خانگی کل کشور و تمدید مجدد آن و همچنین حضور مردم در منازل، پهنای باند زیادی مصرف می‌شود که با افزایش ترافیک سرعت اینترنت کاهش یافت.

بلالی با بیان اینکه طرح ارائه درس مجازی توسط فرهنگیان انجام می‌شود، گفت: 20 گیگ اینترنت رایگان برای استفاده معلمان در نظر گرفته شده است که با ثبت‌نام در سایت می‌توانند از این هدیه استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح  اتصال مدارس استان به اینترنت توضیح داد: این طرح در حال حاضر در ۶۷۸ آموزشگاه استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح به مدت دو سال با پهنای باند دو مگابایت و ۳۰ گیگ ترافیک رایگان اجرا می‌شود تا مدارس استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول