اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

در روز طبیعت از سفرهای شهری و برون‌شهری بپرهیزید/ حضور پلیس در اماکن تفریحی

فرماندار شهرکرد با بیان اینکه تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تعطیل است، گفت: از مردم خواهشمندیم در روز طبیعت از هرگونه سفر شهری و برون‌شهری پرهیز کنند.

در روز طبیعت از سفرهای شهری و برون‌شهری بپرهیزید/ حضور پلیس در اماکن تفریحی

عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تعطیل است، گفت: از مردم خواهشمندیم در روز طبیعت از هرگونه سفر شهری و برون‌شهری پرهیز کنند و در خانه بمانند.

وی با اشاره به اینکه شهرداران باید به صورت میدانی از اماکن تفریحی شهرها بازدید و کنترل کنند، افزود: همچنین دهیاران در سطح روستاها و محیط پیرامونی کنترل داشته باشند تا هیچ تفریحگاه و تفرجگاهی که کاربرد تفریحی دارد ارائه خدمات نداشته باشد.

فرماندار شهرکرد اضافه کرد: آب آشامیدنی، خدمات سرویس بهداشتی در این اماکن تعطیل است.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و در خانه ماندن با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان، اضافه کرد: نیروی‌انتظامی با همکاری بسیج و سازمان‌های مردم‌نهاد در پارک‌ها حضور دارند و اجازه توقف به هیچ فردی داده نمی‌شود.

ارژنگ با بیان اینکه نیروی‌انتظامی به‌عنوان ضابط قضایی با هرگونه تخلفی برخورد می‌کند، ادامه داد: محدودیت خروج از غرب شهرستان شهرکرد به سمت سامان و بن در سه‌راهی دانشگاه و میدان زاینده‌رود توسط پلیس راهور اعمال می‌شود و به جز خودروهای خدماتی، پلیس و حمل موادغذایی و سوختی هیچ ترددی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه اماکن مذهبی و زیارت‌گاه‌ها با هماهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه تعطیل است، گفت: هیأت امنا باید از هرگونه توقف در این اماکن جلوگیری کنند.

فرماندار شهرکرد در ادامه اظهار داشت: مطب پزشکان متخصص و فوق‌تخصص جزء محدودیت‌های فاصله‌گذاری اجتماعی محسوب نمی‌شود و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت کامل اصول بهداشتی بعد از پایان تعطیلات می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول