اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰ هزار نفر در ورودی‌های نهاوند غربالگری شدند

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از غربالگری ۲۰ هزار نفر در ورودی‌های نهاوند خبر داد.

۲۰ هزار نفر در ورودی‌های نهاوند غربالگری شدند

حمید نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح کنترل ویروس کرونا و غربالگری افراد که از طریق پایگاه‌های مستقر در ورودی های شهر نهاوند به اجرا در آمده است بیش از ۲۰ هزار نفر با دستگاه‌های تب سنج مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و غربالگری مسافرین و افرادی که به شهر نهاوند وارد می‌شوند، چهار پایگاه در ورودی ملایر، کرمانشاه، سه راهی دهفول و ورودی بروجرد مستقر شده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: در این پایگاه‌ها که به طور شبانه‌روز فعالیت دارند سه نفر امدادگر هلال احمر، یک نفر کارشناس بهداشت، سه نفر نیروی بسیجی و یک نیروی انتظامی حضور دارند.

وی افزود: کار اصلی پایگاه‌ها تب سنجی افرادی است که قصد ورود به شهر و یا سایر مناطق را دارند بنابراین لذا به طور شبانه‌روزی کار غربالگری مسافران در این مراکز انجام شده که در این رابطه از ۱۶ اسفند سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار نفر غربالگری شده‌اند.

نوروزی در خصوص شناسایی افراد مشکوک به کرونا نیز گفت: به دنبال غربالگری‌های صورت گرفته طی این مدت، ۱۳ نفر مشکوک به بیماری کرونا شناسایی شده اند که برای گرفتن تست بیماری به بیمارستان آیت اله علیمرادیان این شهرستان هدایت شده‌اند.

وی افزود: تمام پایگاه‌های کنترل ویروس کرونا که در ورودی‌های شهر مستقر هستند تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا لازم بداند با خدمه مستقر در آن به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول