اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهم‌ترین‌های ورزشی‌ اسفند 98| داستان بازی عجیب سپاهان و پرسپولیس/ تعطیلی ورزش به دلیل کرونا

مهم‌ترین اتفاقات ورزشی استان اصفهان در اسفند سال 1398 را در این گزارش مرور می‌کنیم.

مهم‌ترین‌های ورزشی‌ اسفند 98| داستان بازی عجیب سپاهان و پرسپولیس/ تعطیلی ورزش به دلیل کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ورزش اصفهان در سال ۹۸ اتفاقات متفاوت تلخ و شیرین زیادی را به خود دید و از همین رو قصد داریم در گزارش‌هایی سلسله‌وار به بررسی مهم‌ترین اتفاقات ورزشی اصفهان در هر ماه سال ۹۸ بپردازیم.

مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی استان اصفهان در اسفند ماه ۹۸

✅ در روز یک اسفند مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی استان اصفهان برگزار شد که ۷ نفر از کاندیدا در این مجمع حضور نیافتند و به منزله انصراف قلمداد شد و در ادامه فرشید ذکری نیز به نفع سیدعلی قریشی کنار کشید و مهدی صبوری به نفع محمد حسامی کنار رفت.

پس از برگزاری انتخابات محمد حسامی و حسین یارمحمدیان هر کدام 6 رای کسب کردند و سیدعلی قریشی هم 4 رای کسب کرد تا انتخابات به دور دوم کشیده شود؛ در دور دوم یارمحمدیان رئیس پیشین هیأت و فرماندار گلپایگان از 17 رای ماخوذه با 10 رای برای چهار سال دیگر عهده‌دار هیأت بدنسازی شد.

✅ در روز 4 اسفند قرار بود تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس قرار بود در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم قرار بگیرند اما اتفاقاتی عجیبی رخ داد که مانع از برگزاری این دیدار شد.

هواداران سپاهان که به برگزاری بازی بدون تماشاگر به دلیل شیوع کرونا معترض بودند مقابل هتل تیم سپاهان تجمع کردند و مانع از خروج آن‌ها شدند و به همین دلیل سپاهانی‌ها دیر به ورزشگاه رسیدند و پرسپولیس نقش‌جهان را ترک کرد و بازی برگزار نشد.

چند روز بعد کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس صادر کرد‌ که مستند به مواد٥١،٦٢،٨٦،٩١،٩٦،١١٧ از مقررات انضباطی مصوب سال ١٣٩٧ ضمن بازنده اعلام کردن تیم سپاهان با نتیجه سه به صفر در بازی مقابل تیم پرسپولیس، باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

✅ در روز 5 اسفند فینال جام حذفی والیبال ایتالیا بین تیم‌های لوبه و پرجا برگزار شد که در نهایت شاگردان دی‌جورجی موفق شدند به سختی حریف خود را شکست داده و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم والیبال لوبه در این مسابقه در غیاب امیر غفور توانست با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 21 بر 25، 25 بر 23، 25 بر 23، 34 بر 36 و 15 بر 10 شاگردان ویتال هینن را از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

✅ در روز 8 اسفند از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال و در شهرآورد اصفهان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان سپاهان همشهری بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

✅ در روز 9 اسفند رقابت‌های وزنه‌برداری غرب آسیا در دبی امارات برگزار شد و سهراب مرادی در دسته 96 کیلوگرم به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابتها روی تخته رفت و در حرکت یک‌ضرب، دوضرب و مجموع صاحب مدال طلا شد.

✅ در روز 10 اسفند مسعود تابش از مدیر عاملی باشگاه سپاهان استعفا داد، تابش در جلسه هیأت‌مدیره از سمت مدیرعاملی باشگاه سپاهان استعفا داد و اعضای هیأت مدیره نیز با این استعفا موافقت کردند.

✅ در روز 12 اسفند در بازی سوم از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان سن‌ایچ ساوه بود و با کسب پیروزی به فینال لیگ برتر راه پیدا کرد؛ گیتی‌پسند در فینال باید به مصاف مس سونگون برود.

✅ در روز 14 اسفند مجمع انتخاباتی هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان برگزار شد و مرضیه فرشاد و ابوذر لطف‌الله خواجو دو نامزد تصاحب این پست بودند که پس از رای‌گیری، فرشاد با 14 رای از 16 رای ماخوذه سکان‌دار این هیأت شد.

✅ در روز 15 اسفند اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان اعلام کرد با توجه به اطلاعیه شماره ۵ صادره از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در ورزش،کلیه اماکن ورزشی (باشگاه‌ها و استخرهای دولتی وخصوصی) و تمرینات تیم‌های باشگاهی استان تا پایان سال جاری تعطیل است.

✅ در روز 22 اسفند سایت جهانی فوتسال پلنت که هر سال با نظرسنجی از اهالی این حوزه به معرفی برترین‌ها می‌پردازد، نظرسنجی خود برای سال 2019 را در بخش دروازه‌بان پیگیری کرد.

در میان 10 نامزد این عنوان، نام سپهر محمدی، دروازه‌بان اصفهانی تیم ملی هم دیده می‌شد، سنگربان تیم ملی کشورمان در زمره نفرات شاخص فوتسال کشورمان در سال 2019 بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول