اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

توزیع 5500 بسته بهداشتی بین مددجویان لرستانی/ پرداخت کمک بلاعوض به نیازمندان کرونایی

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان همچنین از پرداخت کمک بلاعوض به خانواده‌های نیازمند ولو اینکه تحت پوشش این نهاد نباشند، خبر داد

توزیع 5500 بسته بهداشتی بین مددجویان لرستانی/ پرداخت کمک بلاعوض به نیازمندان کرونایی

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی به مددجویان لرستانی کمیته‌امداد، اظهار کرد: در حال حاضر 40 خدمت کمیته ‌امداد از قبیل درخواست مسکن، تسهیلات کارگشایی و بلاعوض دانشجویی از طریق سامانه الکترونیکی امداد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا، مراجعه مددجویان به سامانه برای ثبت درخواست‌ها کم بود، اما طی یک‌ماهه اخیر این آمار رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان از کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی این نهاد به مددجویان دارای بیماران زمینه‌ای طی روزهای گذشته خبر و ادامه داد: به 5 هزار و 500 خانوار در معرض آسیب و دارای بیماری زمینه‌ای کمک هزینه خرید وسایل و مواد بهداستی پرداخت شد.

محمدی‌فارسانی بیان داشت: همچنین با مشارکت مراکز نیکوکاری، هلال‌احمر و برخی بانک‌ها 2 هزار بسته بهداشتی بین مددجویان امداد توزیع شد.

وی با اشاره به ارائه مشاوره‌های تلفنی به مددجویان در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، افزود: همچنین طی روزهای اخیر بسته‌ و بروشورهای آموزشی بین مددجویان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان همچنین از پرداخت کمک بلاعوض به خانواده‌های نیازمند ولو اینکه تحت پوشش این نهاد نباشند، خبر داد و گفت: افراد نیازمند مبتلا به کرونا می‌توانند با ارسال مدارکی همچون نامه بیمارستان و شماره ملی، کمک بلاعوضی را از سوی کمیته‌امداد دریافت کنند.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول