اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

میزان بهبود یافتگان استان از بیماری کرونا از میانگین کشوری بالاتر است

استاندار ایلام گفت: عملکرد کادر پزشکی و درمانی در جهت مبارزه با کرونا رضایت بخش بوده و میزان بهبود یافتگان بیماری کرونا در استان از میانگین کشور بالاتر است.

میزان بهبود یافتگان استان از بیماری کرونا از میانگین کشوری بالاتر است

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در حاشیه بازدید از مبادی ورودی استان در شهرستان ایوان ازعملکرد موفق کادر پزشکی و درمانی استان ابراز رضایت کرد وگفت: میزان بهبود یافتگان استان از بیماری کرونا ازمیانگین کشوری بالاتر است.

وی افزود: در جهت حفظ سلامت مردم افرادی که دارای علائم بیماری کرونا هستند از ورود به میان مردم و اجتماعات خوددادی کنند و با رفتن به مراکز درمانی به سلامت خود و خانواده و جامعه کمک کنند. 

استاندارد ایلام با تاکید براین مهم که مردم به کادر درمانی استان اعتماد کنند افزود: مردم نگران نباشند، درصورت داشتن علائم با خیال راحت به مراکز درمانی مراجعه کنند.

سلیمانی دشتکی  ادامه داد: بررسی کرده‌ایم در آنجا یک بخشی داریم برای افراد مبتلا که تست مثبت دارند واشکال ندارد کنار هم باشند و یک بخش دیگر هم مختص افرادی هستند که مشکوک هستند و بارعایت فاصله مطمئن بستری می‌شوند و زمانی که نتیجه تست‌ها اعلام شود تعیین تکلیف می‌شوند.

 

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول