اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

پیام تسلیت معاون پرورشی آموزش و پرورش در پی درگذشت شهیدان فهمیده

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پیامی درگذشت پدر ارجمند شهیدان فهمیده را تسلیت گفت.

پیام تسلیت معاون پرورشی آموزش و پرورش در پی درگذشت شهیدان فهمیده

 به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،  علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پیامی درگذشت پدر ارجمند شهیدان فهمیده را تسلیت گفت. 

در این پیام تسلیت آمده است: خانواده محترم شهیدان فهمیده، درگذشت مرحوم محمدتقی فهمیده پدر گرامی شهیدان فهمیده که از اسوه‌های صبر و ایثار و از عاشقان مکتب سیدالشهدا علیه السلام بود موجب تألم و تأثر خاطر ملت ایران اسلامی گردید.

مردی از تبار یاران انقلاب که در سالروز تثبیت جمهوری اسلامی به لقاء الله پیوست؛ پدری از تبار ایثارگران ایران اسلامی که پس از عمری تلاش و تربیت فرزندان گرانقدری چون شهیدان داود و محمد حسین که از ماندگاران عرصه ایثار و شهادت هستند به فرزندان شهیدش پیوست.

آن مرحوم و همسر گرانقدرشان که یک ماه پیش دارانی را وداع گفتند در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور و مشارکت در فعالیت های تربیتی و فرهنگی منشا خدمات ارزنده ای بودند رجا واثق دارم یاد و نامشان در زمره عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) ماندگار خواهد شد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده آن شهیدان والا مقام به ویژه سرکار خانم فهمیده معاون محترم پرورشی و فرهنگی استان البرز تسلیت می‌گویم و از پروردگار متعال علو درجات برای آن پدر والا مقام و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم ان‌شاءلله  روح بلند آن مرحوم در اعلی علیین با سرور و سالار شهیدان و فرزندان شهیدش محشور گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول