اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

جزئیات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون و اینترنت

دفتر توسعه عدالت آموزشی، جزئیات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون و اینترنت(فضای مجازی)، دستگاه‌های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری را اعلام کرد.

جزئیات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون و اینترنت

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دفتر توسعه عدالت آموزشی، دستورالعمل تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون  و اینترنت(فضای مجازی)، دستگاه‌های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری را اعلام کرد.

براساس این دستورالعمل به دلیل اینکه در برخی از مناطق همه دانش‌آموزان به شبکه تلویزیونی یا بستر امن اینترنت و دیگر ابزارهای توسعه‌ دهنده فرایند آموزش دسترسی ندارند، ضرورت دارد معاونین آموزش ابتدایی با هماهنگی مسؤولان آموزش‌ و پرورش عشایر استان‌ها، بر اساس دستورالعمل ذیل، شرایط تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری را فراهم آورند و اطمینان حاصل کنند که هیچ دانش‌آموزی در این مناطق از دسترسی به آموزش محروم نیست.

در این زمینه تفکیک دانش آموزان از نظر دسترسی باید صورت گیرد و دانش‌آموزانی که فاقد پوشش تلویزیونی و اینترنتی هستند و دانش‌آموزانی که به سخت افزارهایی مانند رایانه، لپ‌تاپ و دستگاه‌های پخش کننده فیلم و صوت خانگی نیز دسترسی ندارند، شناسایی شده و بر این اساس گام‌های تکمیلی برداشته شود.

متن دستورالعمل را می‌توانید دانلود کنید:  دستورالعمل آموزش در مناطق فاقد اینترنت دستورالعمل آموزش در مناطق فاقد اینترنت  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول