اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

جهادی‌ها علیه کرونا دست به دست هم دادند/ تولید روزانه ۱۲۰۰ بطری آبمیوه برای بیماران

مسئول گروه جهادی فطرس هیأت رایةالعباس(ع) گفت: ۵ گروه جهادی در راستای هم‌افزایی نیروها و برنامه‌ها گرد هم آمدند تا با توانی مضاعف برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش کنند و با هم روزانه ۱۲۰۰ بطری آبمیوه طبیعی آماده می‌کنند.

جهادی‌ها علیه کرونا دست به دست هم دادند/ تولید روزانه ۱۲۰۰ بطری آبمیوه برای بیماران

سعید فرجی مسئول گروه جهادی فطرس هیأت رایةالعباس(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای مبارزه با ویروس کرونا اظهارداشت: هم‌اکنون ۵ گروه جهادی فطرس، شهید شاطری، قرارگاه جهادی و فرهنگی بقیةالله و احرار و هیأت محبان الحسن(ع) در راستای هم‌افزایی توان، نیروها و برنامه‌ها گرد هم آمدند تا با توانی مضاعف برای مبارزه با این ویروس منحوس تلاش کنند.

تولید روزانه ۱۲۰۰ بطری آبمیوه طبیعی

وی افزود: ظرفیت این گروه‌ها در حال حاضر برروی تولید آبمیوه طبیعی متمرکز شده است که با توجه به اعلام نیاز بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا، هم‌اکنون روزانه ۱۲۰۰ بطری آبمیوه تولید می‌شود و برای وعده ناهار بیماران به بیمارستان‌ها ارسال می شود.

 

فرجی گفت: ظرفیت این گروه حداقل دو برابر این میزان است و توان آن را داریم که برای وعده شام این بیماران نیز آبمیوه تهیه کنیم اما منتظر اعلام نیاز بیمارستان‌ها هستیم.

تهیه ۳۵۰۰ بسته میان وعده برای بیماران

مسئول گروه جهادی فطرس افزود: از سوی قرارگاه فرهنگی و جهادی بقیةالله روز گذشته ۳۵۰۰ بسته میان وعده شامل آبمیوه، کیک، شکلات و عسل تک نفره تهیه و برای بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان اعزام شد که در صورت اعلام نیاز مجدد بازهم در این راستا، ظرفیت خدمت‌رسانی را خواهیم داشت.

 

وی گفت: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا جوانان جهادی ما در زمینه ضدعفونی سطوح پای کار آمدند اما در ادامه تصمیم شد در حوزه تأمین مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن در درب منزل مردم وارد عمل شویم که در این راستا نیز بطری حاوی این مواد تهیه و میان اهالی غرب تهران توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول