اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشارکت اجتماعی مردم کهگیلویه در پیشگیری از کرونا ستودنی است

فرماندار کهگیلویه از همراهی مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به ویژه ماندن در خانه در روز طبیعت قدردانی کرد.

مشارکت اجتماعی مردم کهگیلویه در پیشگیری از کرونا ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک فرماندار شهرستان طی پیامی از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ماندن در خانه به ویژه در 13 فروردین قدردانی کرد.

فرماندار کهگیلویه نوشت «خداوند سبحان را شاکرم که بار دیگر مردم نجیب و کهن دیار کهگیلویه مشارکت اجتماعی‌شان را به نمایش گذاشتند و این بار در پاسخ به تاکیدات کارشناسان و متخصیصین پزشکی و درمانی با جدیت در نگهبانی سلامتی خود و در کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا موثر عمل کردند، روز طبیعت را در خانه سپری نمودند و با این اقدام دلسوزانه و حمایتی شانس پیشگیری را افزایش دادند.

در ادامه آمده است: حافظه تاریخی این دیار پربار از کنش‌های همگانی اینچنین بوده است ؛ شهروندان کهگیلویه بارها نشان داده‌اند که الگوی سرآمد روابط اجتماعی کامل، بلوغ شناختی‌اند ودر  درجه بالای  درک صحیح شهروندی قرار دارند و در این روزهایی که کشور ما و سایر ملل جهان درگیر مسئله‌ای فراگیر است با مصادیق متعددی از حرکت‌های همدلانه در قالب تلاش‌های جهادی و حضورهای افتخاری در تولید ماسک ،تهیه محلول‌های ضد عفونی، توزیع بسته‌های بهداشتی رایگان ،تهیه محتوای آموزش پیشگیری در فضای مجازی و ...از مدعیان «حقوق شهروندی » مسئولانه‌تر عمل کرده و با نمایش همبستگی متوازن دایره المعارف فرهنگ اصیل مان را پربارتر ساخته اند.

فرماندار کهگیلویه تأکید کرده است: اینجانب وظیفه خود می‌دانم از طرف خودم و همه مسئولان دلسوز و فعال که در رفع این بحران مسئولیت دارند از تک تک شهروندان عزیز و بی بدیل کهگیلویه اهالی غیور روستایی در بخش‌های چهار گانه که نقشی زیبا در این همدلی دگرخواهانه داشتند و همچنین از همه همکارانم در دولت،شورای تامین، نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج، فعالین عرصه رسانه در فضای حقیقی و مجازی،سازمان‌های مردم نهاد و سایر عزیزانی که به هر نحوی در مزین کردن سرمایه‌های اجتماعی کهگیلویه سهم داشته اند تشکر و قدردانی نمایم. صحت و سلامتی‌تان را از درگاه  ایزد منان مسئلت دارم.


انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول