اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مشارکت ۲۰ میلیون تومانی خیران سلامت ملایر برای مقابله با کرونا

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر گفت: جمع مشارکت‌های خیران سلامت در حوزه مقابله با کرونا ۲۰ میلیون تومان بوده است.

مشارکت ۲۰ میلیون تومانی خیران سلامت ملایر برای مقابله با کرونا

عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه مجمع خیران سلامت شهرستان ملایر در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا با همت خیرین اقدامات لازم را  داشته است اظهار کرد: تاکنون جمع مشارکت‌های خیران سلامت در این حوزه ۲۰ میلیون تومان بوده است.

وی به تهیه مواد ضدعفونی‌کننده و توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد و‌افزود: برای این میزان مواد ضد عفونی کننده ۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر از تهیه و توزیع یک هزار عدد دستکش، لاتکس و یک هزار عدد ماسک در بین کادر درمان مراکز بهداشتی و درمانی توسط این مجمع  خبر داد وگفت: تهیه و توزیع ۲۵۰ عدد ماسک و توزیع در بین بیماران سخت درمان از دیگر اقدامات بوده است.

وی تهیه ۳۴ عدد پمپ سمپاشی دو لیتری و ۲ عدد پمپ سم پاشی ۵ لیتری و ۲ عدد پمپ سم پاشی هشت لیتری را از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت برای مقابله با کرونا دانست و تصریح کرد: مبلغ هزینه شده برای این اقلام نیز به ۳۸ میلیون ریال بوده است.

آذرهمایون گفت: تهیه (دستکش لاتکس) به ارزش ۲ میلیون و 200 هزار تومان و توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی نیز از دیگر اقدامات بوده و همچنان منتظر کمک خیرین برای تهیه سایر اقلام بهداشتی تا ریشه‌کنی بیماری هستیم.

وی تصریح کرد: در آستانه سال نو و ایام نوروز تاکنون ۵۲۰ سهم (۵۰ هزار تومانی) مشارکت در تهیه سبد کالای بیماران سرطانی نیازمند به مبلغ ۲۶ میلیون تومان با همت والای خیرین جمع‌آوری شد.

رئیس مجمع خیران سلامت ملایر خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۶ میلیون تومان جمع‌آوری شده شامل اقلام اساسی به تعداد ۶۰ بسته تهیه و به مناسبت شب عید توزیع  و مابقی بمناسبت ماه مبارک رمضان در بین بیماران نیازمند قرار داده خواهد شد.

  انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول