اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

احتمال تعطیلی حمل‌ونقل عمومی تا پایان فروردین ماه در مشهد

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: درخصوص تداوم تعطیلی سرویس‌دهی قطارشهری و اتوبوس، در جلسه فوق‌العاده روز شنبه اعضای شورای مشهد تصمیم‌گیری‌خواهد شد و نظر کمیسیون، تمدید این تعطیلی حداقل تا پایان فروردین‌ماه است.

احتمال تعطیلی حمل‌ونقل عمومی تا پایان فروردین ماه در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر مشهد درخصوص تعطیلی سرویس‌دهی خطوط قطارشهری و همچنین ناوگان اتوبوسرانی، اظهار کرد: تراکم جمعیت سبب شده تا وسایل حمل‌ونقل عمومی یکی از کانون‌های اصلی شیوع ویروس باشند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه هرروز تعداد زیادی از افراد برای جابجایی از این وسایل استفاده کرده و سطوح مختلفی را لمس می‌کنند که تهدید جدی برای سلامت شهروندان است، گفت: خوشبختانه تعطیلی مترو و اتوبوس در مشهد تاثیرات مثبتی در کاهش تعداد افراد مبتلا داشته و از این بابت بسیار خوشحالیم.

وی افزود: براساس مصوبه پیشین، تعطیلی ناوگان حمل‌نقل عمومی حداکثر تا 17 فروردین است و تمدید مجدد آن نیاز به مصوبه دیگری از سوی شورای شهر دارد.

بهاروند با بیان اینکه نظر کمیسیون تخصصی در این خصوص، تمدید تعطیلی مترو و اتوبوس حداقل تا پایان فروردین‌ماه است، تصریح کرد: روز شنبه، 16 فروردین‌ماه، جلسه فوق‌العاده اعضای شورای شهر مشهد برگزار خواهد شد و تصمیم‌نهایی در این زمینه اتخاذ می‌شود و به اطلاع عموم شهروندان عزیز مشهدی خواهد رسید.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول