اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قدردانی فرمانده سپاه ناحیه گچساران از همکاری مردم در روز طبیعت

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی از مردم فهیم شهرستان گچساران برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و “پویش ماندن در خانه” در روز طبیعت قدردانی کرد.

قدردانی فرمانده سپاه ناحیه گچساران از همکاری مردم در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،در پیامی از مردم فهیم و قدرشناس شهرستان گچساران بابت تحقق و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نیز پویش “در خانه می مانیم” در نوروز امسال بویژه روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه قدردانی و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:مردم فهیم شهرستان گچساران بار دیگر ضمن انجام وظیفه بزرگ خود در راستای رعایت مسئولیت اجتماعی ،در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نیز پویش “در خانه می مانیم” در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه جاری برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار خود ثبت کردند.

وی ادامه داد: اینجانب با کمال مسرت از این اقدام نتیجه بخش مردم عزیز و بزرگوار این شهرستان به جهت همراهی بسیار خوبشان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین(روز طبیعت) برای مقابله با کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک، قدردانی کرده و امیدواریم این همراهی و همکاری شهروندان گرامی تا پایان شکست قطعی این ویروس ادامه یابد.

نورایی نسب افزود: جا دارد از جهادگران بسیجی، مدافعان سلامت و تمام افرادی که در خط مقدم مقابله با کرونا ویروس(کووید۱۹)هستند و از مدتها قبل خود را وقف جهاد و مبارزه با این بیماری کرده‌اند تشکر کنم و مجددا قدردانی خود را از همه عوامل تلاشگر نیروی انتظامی،سپاه، بسیج،شرکت نفت ،شهرداری‌ ،حوزه بهداشت و درمان و نیز دیگر دستگاه‌های مسئول اعلام می‌نمایم.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول