اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

«جهاد» همچنان ادامه دارد

گروه جهادی صابرین در اندیمشک با شور و شوق بسیجی خود همچنان در حال مقابله با کرونا هستند.

«جهاد» همچنان ادامه دارد

به گزارش فارس از اندیمشک، هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا گروه‌های جهادی زیادی مشغول به فعالیت شدند تا بتوانند با کمک مدافعان سلامت روند بهبودی بیماران ومهار ویروس را تسریع کنند.

 بسیجیان نیز از همان روزهای نخستین شیوع کرونا ویروس در اندیمشک تمام قد به میدان آمدند و بدون هیچ مزدی شبانه روز درحال خدمت‌رسانی و خدمات‌دهی هستند که این حضور مجاهدانه وایثارگرانه آنها علاوه بر، حل بسیاری از نگرانی‌‌‌‌‌‌‌ها، مردم را نیز دلگرم می‌کند.

گروه جهادی صابرین هم در اندیمشک همانند سایر گروه‌های جهادی، به یاری کادر درمان شتافته است.

 گروه جهادی صابرین که از سال ۱۳۸۸فعالیت فرهنگی خود را در اندیمشک آغاز کرده ‌است در این روزهایی که کشورمان درگیر کرونا ویروس شده، فعالیت خود را به سمت مقابله با کرونا سوق داده است.

 این گروه جهادی در پنج حوزه انتشار مطالب آموزشی و پیشگیری از کرونا، گندزدایی و ضدعفونی معابرشهری، تهیه بسته‌های بهداشتی، تولید ماسک و تهیه آبمیوه تازه برای کادر درمانی بیمارستان‌ها ورود کرده‌است.

 از تاریخ بیستم اسفندماه98، فعالیت میدانی گروه جهادی جهت گندزدایی معابر و اماکن شهرستان اندیمشک، با تیم‌های بیست نفره که همگی مورد آموزش قرارگرفته‌اند، آغاز شد و تاکنون مناطق زیادی از جمله هسته مرکزی شهر، بازار امام‌خمینی، مناطق فرمانداری، مسکن مهر و حاشیه شهر اندیمشک ضدعفونی شده‌اند.

 علاوه بر گندزدایی معابر، دومخزن هزار لیتری از مواد ضدعفونی‌کننده، هرشب برای مردمانی که به‌صورت خودجوش علاقه به مشارکت در ضدعفونی معابر و اماکن دارند توسط گروه جهادی صابرین آماده می‌شود.

از دوم فروردین ماه تصمیم به تهیه و توزیع هزار بسته بهداشتی توسط این گروه گرفته‌شد که ۳۰۰ بسته تماما کامل شده و ۷۰۰ بسته دیگر درحال آماده سازی است.

همچنین به همت اعضای گروه یک کارگاه تولید ماسک جهت تامین ماسک بیمارستان‌ها، مراکزپزشکی، درمانی، پادگان‌های نظامی و انتظامی نیز فعال شده که تاکنون هم 37هزارو 500 ماسک توزیع و 40هزار ماسک دیگر در حال تولید هستند.


از دیگر اقدامات گروه‌جهادی صابرین، جهت قدردانی از محافظان سلامت در بیمارستان‌ها، با نظارت کارشناسان بهداشت درحال تهیه آبمیوه‌های طبیعی و ارسال آن‌ها به بیمارستان هستند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول