اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وزیر بهداشت خطاب به استاندار اصفهان: برای مهار کامل کرونا نباید لحظه‌ای از شدت فعالیت‌ها کاسته شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای به استاندار اصفهان آخرین وضعیت و اقدامات برای مهار بیماری کرونا را تشریح کرد.

وزیر بهداشت خطاب به استاندار اصفهان: برای مهار کامل کرونا نباید لحظه‌ای از شدت فعالیت‌ها کاسته شود

به گزارش اداره خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای خطاب به استاندار اصفهان آورده است: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از covid۱۹ همگان باید راه نسبتا دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری نباید لحظه‌ای از شدت فعالیت‌ها بکاهیم تا مبدا شعله‌ای جدید از بیماری، دامنگیر شهر و یا استانی شود.

وزیر بهداشت افزوده است: مع‌الوصف آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنان که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند افتخار آمیز بوده، و جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان به دست نمی‌آید.

وی در پایان این نامه بیان کرده است: ضمن تقدیر از همراهی بی‌دریغتان، امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روز افزون کشورمان باشیم.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول