اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تلاش‌ فعالان اقتصادی هرمزگان برای تأمین اقلام مقابله با «کرونا»

رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: فعالان اقتصادی هرمزگان با تمام توان در کنار مردم برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مفابله با کرونا پای کار حضور دارند.

تلاش‌ فعالان اقتصادی هرمزگان برای تأمین اقلام مقابله با «کرونا»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا صفا با بیان اینکه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در مباحث اجتماعی دغدغه‌مند بوده است، اظهار کرد: ما فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان خواهیم ماند.

وی افزود: بیماری کرونا درحال حاضر موضوع اصلی کشور ما بوده و امروز نیازمند همبستگی تمام اقشار جامعه برای مقابله با این بیماری هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس ادامه داد: با توجه به پیامدهای اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا، تلاش کردیم بخشی از تجهیزات مورد نیاز بخش درمانی استان را مرتفع کنیم و قطعا تا مهار کامل این ویروس حمایت‌های بخش خصوصی ادامه خواهد داشت.

صفا عنوان کرد: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در مباحث اجتماعی دغدغه‌مند بوده است و ما فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان خواهیم ماند.

وی ضمن تقدیر ویژه از استاندار هرمزگان برای مدیریت بیماری کرونا و همراهی و تعامل با بخش خصوصی، بیان داشت: اگر هرمزگان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موفق عمل کرده نتیجه مدیریت صحیح استاندار هرمزگان به عنوان رییس ستاد استانی بیماری کرونا و دیگر مسوولان و دست اندرکاران بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس همچنین از تلاش شبانه روزی کادر درمانی استان و ستاد استانی پیشگیری از کرونا و تلاش‌ها و کمک‌های فعالان اقتصادی و خیرین استان نیز قدردانی کرد و افزود: امیدوارم  با همراهی متعهدانه مردم و با عنایت خداوند متعال سایه سلامتی و شادابی بر میهن عزیزمان تا همیشه گسترده باشد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول