اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

قطعی آنتن تلفن همراه؛ معضل جدید ساکنان شاهزاده عبداللّه اندیکا

آنتن موبایل در منطقه عشایری شاهزاده عبدالله شهرستان اندیکا طی یک‌ماه گذشته قطع شده است و مردم امکان برقراری یک تماس ساده را هم ندارند.

قطعی آنتن تلفن همراه؛ معضل جدید ساکنان شاهزاده عبداللّه اندیکا

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیکا، سرویس آنتن دهی تلفن همراه در منطقه عشایری شاهزاده عبدالله بخش مرکزی شهرستان اندیکا، بیش از یک‌ماه است که دچار اختلال و قطع شده، به‌گونه‌ای که مردم این مناطق حتی امکان برقراری یک تماس ساده را نداشته  و از این موضوع به شدت گله‌مند هستند.

یکی از ساکنان منطقه به فارس گفت: برای برقراری یک تماس ساده مجبوریم فاصله ۲۰ کیلومتری برای رسیدن به نقطه‌ای که دارای پوشش شبکه مخابراتی است طی کنیم و بعضاً با خطراتی در مسیر مواجه می‌شویم.

یکی دیگر از ساکنان این منطقه که نام خاننوادگی خود را موسوی عنوان کرد، به خبرنگار فارس گفت: صبح امروز یکی از جوانان روستا که برای برقراری یک تماس ساده در مسیر بوده دچار سانحه تصادف شد، در مواقع اضطراری همانند موارد اورژانسی و حوادث هیچ گونه دسترسی به مرکز شهرستان و دیگر نهادهای امدادی نداریم، بنابراین از مسئولان تقاضا داریم چاره‌ای برای این مشکل بیاندیشند.

در همین راستا، محسن طاهری بخشدار مرکزی اندیکا، به خبرنگار فارس گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته‌، پس از پایان بحران ویروس کرونا میزبان کارشناسان ارتباطات و فناوری ارتباط استان خواهیم بود تا در  خصوص حل مشکل آنتن دهی این منطقه به نتیجه نهایی برسیم. 

مدیر اداره مخابرات شهرستان اندیکا نیز، با بیان اینکه سرقت تجهیزات دکل، دلیل عمده اختلال موجود است، اظهار کرد: شرکت مخابرات برنامه‌ای برای راه اندازی مجدد این سایت ندارد ولی در صورت حل مشکل حراست از دکل، مجدداً این سایت را راه اندازی خواهد شد و مشکل مردم این منطقه به طور کامل رفع می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری فارس، مردم منطقه شاهزاده عبدالله علیرغم همه مشکلاتی که نبودر این منطقه وجود دارد، آنتن دهی موبایل و منقطع شدن این شیوه ارتباطی را یکی از مشکلات اصلی خود می‌دانند که در طول سال، به‌طور مکرر با آن مواجه شده و از مسئولان تقاضای پیگیری دارند.

شاهزاده عبدالله با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر، از مناطق عشایری و محروم بخش مرکزی شهرستان اندیکا در استان خوزستان است. 

ساکنان این منطقه، با مشکلات دیگری از جمله کیفیت پایین راه‌های ارتباطی و قطعی مکرر آب شرب نیز، مواجه هستند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول