اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مجمع بانوان شهرداری ابرکوه واحد مشاوره ستاد جهادگران سلامت را راه‌اندازی کرد

دبیر مجمع بانوان شهرداری ابرکوه از راه‌اندازی واحد مشاوره آنلاین و رایگان ستاد جهادگران سلامت شهرستان با فعالیت چهار بانوی مشاور در حوزه‌های مختلف خبر داد.

مجمع بانوان شهرداری ابرکوه واحد مشاوره ستاد جهادگران سلامت را راه‌اندازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در سراسر کشور و شهرستان ابرکوه، ناخواسته و ناخودآگاه در میان خانواده‌ها اختلافات متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله خانوادگی، زناشویی، تحصیلی و کودک و نوجوان به وجود می‌آید.

جهادگران سلامت شهرستان ابرکوه به همت مجمع بانوان فعال شهرداری ابرکوه در پی رفع بخشی از این مشکلات و اختلافات در خانواده‌ها، اقدام به راه‌اندازی واحد مشاوره آنلاین کرده و با حضور چهار مشاور در حوزه‌های نامبرده، به متقاضیان مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

مرضیه بصیری دراین‌باره در گفتگو با فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه در دوران قرنطینه زوجین مدت‌زمان بیشتری را در کنار هم به سر می‌برند برخی اختلافات بین آنان بر سر موضوعات مختلف به وجود می‌آید. ضمن اینکه دانش آموزان نیز دیگر با معلمان و کادر آموزشی مدرسه که عهده‌دار آگاهی دادن به آنان بودند، در تماس نیستند.

دبیر مجمع بانوان شهرداری ابرکوه ادامه داد: در همین راستا به منظور کاهش اختلافات زوجین، از بین رفتن دغدغه‌های والدین برای مسائل درسی و آموزشی فرزندان و همچنین جلوگیری از آسیب‌های روحی و روانی در ایام کرونا، واحد مشاوره ستاد جهادگران سلامت در خدمت اهالی شهرستان ابرکوه خواهد بود.

بصیری تأکید کرد: متقاضیان دریافت مشاوره می‌توانند با ارسال یک پیامک به شماره‌های ذیل، نوبت و زمان ارائه مشاوره را جویا شوند:

عظیم پور: ۰۹۱۳۰۹۹۵۵۸۳

بصیری: ۰۹۱۳۰۰۱۰۷۷۹

حاتمی زاده: ۰۹۱۳۹۶۸۵۴۳۵

بهرامی: ۰۹۱۳۵۲۳۱۶۰۵

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول