اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

افزایش ورود صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

یک مرکز تحقیقاتی در گزارشی اعلام کرد، از زمان بسته شدن درهای مسجد الاقصی به علت شیوع ویروس کرونا، میزان ورود شهرک‌نشینان به این مسجد افزایش پیدا کرده است.

افزایش ورود صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ مرکز تحقیقاتی امور رژیم صهیونیستی «القدس» در گزارشی اعلام کرد، از زمانی که مقامات صهیونیستی به‌ بهانه شیوع ویروس کرونا درهای مسجد الاقصی را بسته‌اند؛ ورود شهرک‌نشینان صهیونیستی به این مسجد بیشتر شده است.

به گزارش خبرگزاری «صفا»، در این گزارش ذکر شده است که در ماه مارس، ۱۶۰۴ شهرک‌نشین صهیونیستی از جمله عناصری از ارتش این رژیم وارد مسجد الاقصی شده‌اند.

در این گزارش آمده است که از تعداد یادشده، ۸۳ تن عضو سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی بودند و همچنین اشاره شده است که «یهودا غلیک» خاخام تندروی یهودی نیز در بین این افراد بوده است.

مرکز تحقیقاتی القدس خاطر نشان کرده است که شمار صهیونیست‌هایی که وارد مسجد الاقصی شده‌اند، از روز عید «المساخر» و همزمان با آغاز رأی گیری پارلمان رژیم صهیونیستی بیشتر شده است.

پیشتر نیروهای رژیم صهیونیستی تعدادی از درهای مسجد الاقصی را به بهانه «انتشار ویروس کرونا» بستند و تنها سه در را برای ورود نمازگزاران باز گذاشتند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول