اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت خودجوش 37 مرکز نیکوکاری در توزیع لوازم بهداشتی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از فعالیت 37 مرکز نیکوکاری در تهیه و تولید ماسک و سایر لوازم بهداشتی خبر داد.

فعالیت خودجوش 37 مرکز نیکوکاری در توزیع لوازم بهداشتی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مراکز نیکوکاری استان نیز برای کمک به نظام سلامت دست به کار شده و فعالیت‌های خوبی در جلوگیری از شیوع این ویروس انجام داده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از فعالیت مراکز نیکوکاری کمک به نیازمندان و ارتقای سطح سلامت آنها بوده است، تصریح کرد: در همین راستا قریب به 50 هزار ماسک توسط مراکز نیکوکاری استان زنجان تولید و توزیع شد.

وی همچنین از توزیع یک هزار و 500 عدد مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: 37 مرکز نیکوکاری کمیته امداد با محوریت مساجد همگام با سایر گروه‌های جهادی به صورت کاملا خودجوش به یاری نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شتافته و با ضدعفونی کردن محلات، توزیع اقلام بهداشتی برای افراد سالمند و بیمار، آگاهی دادن و امید آفرینی صحنه‌های زیبایی از نوع‌دوستی و کمک به همنوع را به نمایش گذاشتند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از تهیه و توزیع 5 هزار و 243 بسته سبد غذایی در بین مددجویان و اقشار نیازمند خبر داد و افزود: برای تهیه این بسته‌های غذایی بیش از 4 میلیارد و445 میلیون ریال هزینه شده است.
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول