اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

حمایت 136 میلیارد تومانی معادن برای مقابله با کرونا

مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از جمع آوری مبلغ ۱۳۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مقابله با شیوع کرونا در چارچوب مسئولیت اجتماعی بخش معدن و صنایع معدنی خبر داد.

حمایت 136 میلیارد تومانی معادن برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد سپهر گفت: امضای موافقت نامه تامین ۳۵ میلیون انواع ماسک و مواد ضدعفونی کننده (الکل) به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان بخشی از اقدام های انجام شده در این ارتباط است.

وی ادامه داد: بیمارستان ها در اولویت تامین و توزیع ۱۱ میلیون عدد انواع ماسک قرار دارند که بوسیله ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی در هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مقابله با کرونا تامین می شود.

سپهر اضافه کرد: عقد قرار داد با هدف تمرکز بر تولید روزانه پنج هزار عدد ماسک برای مراکز استانی به عنوان دیگر دستور کار این سازمان محسوب می شود.

وی یادآور شد: یکی از اقداماتی که ایمیدرو در روستاهای اطراف واحدهای معدنی و صنایع مربوطه تحت نظارت خود انجام داد، آموزش، ضد عفونی منازل و خیابان های آنهاست و این امر تداوم دارد.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو افزود: راه اندازی ایستگاه ایست و بازرسی سلامتی برای مسافران و رانندگان در مناطق معدنی در چارچوب ارتقای سلامتی و ایمنی در برابر کرونا نیز به اجرا درآمده است.

وی خاطرنشان ساخت: امسال که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، توسط واحدهای تابعه،  شروع محتاطانه تولید با رعایت کامل اصول ایمنی به منظور تحقق «جهش تولید» کلید خورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول